Šta izrešetani bombarder iz Drugog svetskog rata radi na plakatu jednog tehnološkog giganta?
Na internetu se ovih dana pojavio novi reklamni plakat kompanije Huawei kojim taj tehnološki gigant želi da pokaže da je u stanju da odoli pritiscima Amerike. Na plakatu se nalazi sovjetski jurišni avion iz Drugog svetskog rata Iljušin Il-2, koji iako sav izrešetan nastavlja da leti.
- Bez ožiljaka nema gurbe kože i jakih mišića. Heroji su se uvek nosili sa takvim izazovima! - piše na plakatu koji je ubrzo postao viralan.
U poslednjih godinu dana Huawei je pod sankcijama Trampove administracije, koja je vladinim strukturama u SAD zabranila da koriste opremu koju proizvodi Huawei, dok je američkim tehnološkim kompanijama takođe zabranjeno da sa kineskim gigantom sarađuju.
Today, #Huawei used an old photo of a wounded Soviet il-2 attack plane returning from a battlefield during the WWII on order to highlight the company's full determination to succeed in the face of #US sanctions. The photo quickly went viral online. pic.twitter.com/UYUTcSitj2— Secret Beijing (@Secret_Beijing) May 16, 2020
Inače, avion Il-2 ovde je upotrebljen kao jasan simbol, budući da je izdržljivost tog jurišnog bombardera, koji je tokom Drugog svetskog rata stekao nadimak "leteći tenk", postala legendarna. Letelice ovog tipa su se iz akcije vraćale sa desetinima rupa na krilima, da bi odmah posle remonta ponovo letele u borbu.
Tajna neuništivosti Il-2 bila je u oklopnoj kapsuli koja je štitila segmente od vitalne važnosti, kabinu, motor i rezervoar, piše Russia Beyond. Krila od duraluminijuma i rep su mogli da istrpe poprilično "rešetanje". Točkovima nikada nisu bili potpuno uvučeni u oklopljeni trup, pa je "leteći tenk" mogao je da se spusti "na stomak".
(Telegraf.rs)
Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bojan
Il- 28 je izabran za reklamu i označava kvalitet, čvrstinu uz kvantitet i borbu za prestiž, uz mogućnost kvalitetne nadogradnje. Sviđa mi se. Ovu reklamu je netko dubokoumno osmislio i pogodio pravo u centar.
Podelite komentar