Kako se postaje profesionalni influenser?
Sijena Santer je studentkinja druge godine studija na Harvardu i na YouTube-u već ima preko 302.000 pratilaca. Ona snima video zapise na teme poput toga kako je "upala" na prestižni Univerzitet i kakav je koji dan u njenom životu.
Santerova je svoju influensersku karijeru započela kada su je članovi porodice i prijatelji pitali kako je uspela da se upiše na Harvard, a nakon što je snimak njene spavaće sobe na Harvardu videlo preko 4,8 miliona ljudi, Santerova je svoj YouTube kanal i stranicu na Instagramu počela da tretira kao honorarni posao, piše Business Insider.
"Bilo je toliko ljudi koji su me pitali kako sam uspela da se upišem i da li mogu da im dam savet. Umesto da pišem svima, odlučila sam da snimim video i objavim to", priča ona.
Sijena je oduvek želela da postane jutjuber. Kaže da je u srednjoj školi neprestano gledala YouTube i da je on bio "kao njen Netflix". Ekipa menadžmenta YouTubea posetila je ovu devojku, pre nego što je objavila svoj prvi vlog.
"Imala sam oko 2.000 pretplatnika, a nisam ništa zaista radila sa svojim kanalom. Oni su me posetili i rekli da vide potencijal u mom kanalu i da bi to moglo biti nešto veliko."
Trebalo joj je oko mesec dana da donese odluku i potpiše ugovor sa njima tokom zimskog raspusta, otvorivši mogućnosti sponzorisanja i svog angažovanja za različite brendove.
Siena Santer je deo trenda YouTubera koji su postali poznati tako što su delili svoja iskustva sa koledža, naročito video snimke, koji imaju milione pregleda. Margot Li, studentkinja sa Univerziteta Sirakuza, koja ima 425.000 pretplatnika na YouTube-u. Ona čak drži i neformalna predavanja o tome kako postati profesionalni influenser.
Kanal Sijene Santer brzo je napredovao od par video klipova do pravog onlajn biznisa.
"Ovaj kanal mi pomaže da plaćam koledž. Od ovog posla finansiram studije i sve ostalo", rekla je Siena.
Neki njeni prijatelji sa koledža rade povremene poslove u knjižarama i kafićima vikendom kako bi zaradili za hranu i troškove, dok je njen posao YouTube.
"Moj kanal mi pomaže da se suočim sa nekim stvarima mnogo pre nekih mojih vršnjaka. Takođe, mnogo pomaže u finansijskom smislu i uči me kako da raspolažem novcem."
Kreatori sadržaja na YouTube-u zarađuju od Google oglasa koji se postavljaju na njihovim video zapisima. Koliko će zarađivati, zavisi od broja pregleda, dužine trajanja snimaka, itd.
Santerova nema sponzora na Instagram postovima, ali zarađuje od spominjanja brendova putem svog YouTube kanala. Kaže da zarađuje na hiljade dolara mesečno.
Iako dosta vremena provodi na internetu, ona takođe dozvoljava svom menadžmentu da upravlja velikim delom njenog biznisa. Razlog je, kaže, to što ima mnogo obaveza oko studiranja.
Video: Ova devojka zaradi 65.000 dolara po jednoj fotografiji na Instagramu!
(Telegraf.rs/B.K.)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Deda Radašin
Profesionalni šta, prodavac magle?
Podelite komentar
👿
Moj deda me naucio da posle velike nuzde zapalim sibicu. Veliki uticaj je to imalo na one koji su posle mene isli u toalet.
Podelite komentar