Fleksibilno radno vreme i vaš kućni ljubimac pored vas. Da li biste i vi voleli da radite u Googlu?

  • 0

- U veličinu i snagu Googla smo se uverili iz prve ruke, prilikom nedavne posete Googleplex-u u Mountain View. Prvi i glavni utisak nam je da je ovo parče čuvene kalifornijske doline definitivno mesto gde digitalna realnost postaje bliža. - kaže Igor Černiševski Digital Group Account Manager iz DIRECT MEDIA United Solutions, kompanije koja je kao jedan od velikih Google partnera, imala privilegiju da prisustvuje Google Executive Summit 2019 koji je održan krajem februara.

Foto: Promo

Na 290 hiljada kvadratnih metara u mestu Mountain view u Kaliforniji prostire se Google carstvo. Takozvani Googleplex, nije nov, ali je ogroman i po mnogo čemu impozantan. Google ga je otkupio od nekadašnjeg IT giganta Silicon Graphics još 2003. godine i kasnije ga je nekoliko puta proširivao.

- Interesantno je da srž kompleksa čine četiri ogromne zgrade, koje se zovu po brojevima, od 40 do 43. Prva zgrada u koju se Google uselio je zgrada 42, a domaćini su nam rekli da je naziv zgrade omaž Daglasu Adamsu i knjizi „Autostoperski vodič kroz galaksiju“, u kojoj je broj 42 odgovor na pitanje života, univerzuma i svega ostalog. Svojevrsni „domaćin“ kampusa je metalni T-rex u prirodnoj veličini koji je, po rečima naših domaćina, ostao tu još iz vremena Silicon Graphicsa. U okviru kampusa postoji veliki broj restorana i kantina, što nije neobično za kompleks u kom radi preko 20.000 ljudi - kaže Černiševski.

Foto: Promo

Google nije želeo mnogo da ulaže u spoljašnji izgled, tako da nije naročito upečatljiv spolja, ali je unutrašnjost potpuno druga priča, kao i sama kultura Googla. Radno vreme je, naravno, potpuno fleksibilno, pa se dešava da ljudi koji rade sa partnerima iz drugih krajeva sveta rade noću. Google je u potpunosti pet friendly, tako da ljudi dovode pse na posao, ali ne i mačke. Njihovi zvaničnici jednom su to objasnili rečenicom: volimo mačke, ali smo mi „dog-friendly“ kompanija, pa bi njihovo spajanje bilo krajnje stresno.

Foto: Promo

Činjenica je da ova kompanija i posle dvadesetijedne godine od osnivanja raste. Preko 90% svih globalnih pretraga se dešava na Google platformi, a najveći deo Guglovih ogromnih prihoda dolazi od njihove oglašivacke platforme, čak preko 85%.

Foto: Promo

- Koliko se sama pretraga izmenila i kako se prilagođava potrebama korisnika, čuli smo na samitu od Guglovih evanđelista. Interesantno je, recimo, da se duplo povećao broj pretraga koje podrazumevaju isporuku istog dana, a još je interesantnije kako su to brendovi iskoristili da poboljšaju svoju ponudu. Zanimljiv je i Google alat Marketfinder, uz pomoć kojeg možete identifikovati potencijalna nova tržišta za svoju kompaniju, a možda najimpresivniji bio je prikaz celokupnog prisustva jedne kompanije na internetu i to u interaktivoj formi - priča Černiševski.

Foto: Promo

Sudeći po do sada predstavljenim inovacijama, ovaj gigant ne planira da posustane. Google Lens, aplikacija koja pametnom telefonu omogućava da radi kao vizuelni pretraživač, tehnologija poboljšane realnosti (AR) u pretrazi Google mapa, veštačka inteligencija koja će umesto nas završavati mejlove na Gmail nalozima i još mnogo toga, samo su naznake onoga što najveća tehnološka kompanija radi i planira da radi.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA