4 osobe koje bi mogle da zamene Elona Maska na čelu Tesle
Stvari su se napokon malo smirile u Tesli, na neki način. Nakon što je kompanija prošle godine isporučila oko 250.000 vozila, fokus je prebačen na rešavanje problema sa proizvodnjom Model 3 sedana i slanje vozila u Kinu.
Međutim, Elon Mask se zbog nekoliko tvitova vrlo brzo ponovo našao u problemima.
A rezultat može da bude njegovo sankcionisanje ili potpuno uklanjanje sa pozicije izvršnog direktora.
Ako se desi drugi scenario, ovo su ljudi koji bi mogli da preuzmu njegovu poziciju:
Tesla tehnički šef JB Straubel
Straubel je u Tesli od 2004. godine i mnogi ga smatraju najvažnijim zapsolenim u kompaniji posle Maska.
Njegov glavni fokus su intenzivni inženjerski izazovi sa kojima se Tesla suočava, od baterija do superpunjača.
Zbog toga je Strauber očigledan kandidat za glavnu poziciju u kompaniji.
SpaceX predsednica i tehnička direktorka Gvin Šotvel
Gvin je na čellu druge kompanije Elona Maska i redovno se navodi kao jedan od kandidata koji bi mogao da mu pomogne, ili potpuno zameni.
To je zato što Mask ima veliko poštovanje prema njoj, pogotovo što je iskusan menadžer koji nadgleda sve operacije SpaceX-a.
Bivši Chevy Vault direktor i izvršni direktor kompanije Fisker Automotive, Toni Posavac
Mala je verovatnoća da će iskusni direktori iz tradicionalne automobilske industrije prihvatiti posao izvršnog direktora vizionarske kompanije kao što je Tesla, ali Posavac bi mogao da bude izuzetak.
On je bio zaslužan za inovatvni hibrid Chevy Volt koji je koristio gas i struju, a predstavljen je 2010.
Iako je već neko vreme povučen, Posavac definitivno zna kako da vodi inovativne projekte koji uključuju auotmobile na električni pogon i jako je dug zagovornik ove tehnologije.
Waymo izvršni direktor Džon Krafcik
Ovo se verovatno neće desiti, ali Krafcik je jedan od najpoštovanijih i najiskusnijih vođa koje je auto industrija ikada stvorila.
Kada ga je Google 2015. godine angažovao za poziciju izvršnog direktora projekta koji je tada bio poznat kao Google Car projekat, a kasnije Waymo, to je bio jasan signal da je kompanija veoma ozbiljna u svojim nastojanjima da
tržištu predstavi samovozeće automobile.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.