Grafika video igara je jedno od glavnih “bojnih polja” za gejming developere i proizvođače hardvera od samog početka gejming industrije.
Grafički “skok” iz 8-bitne ere u 16-bitnu, a zatim evolucija u 3D grafiku jasno je dala do znanja kakva su grafička poboljšanja moguća sa novim hardverom i novim endžinima.
Gejm endžin je osnovna softverska komponenta svake video-igre i ostalih interaktivnih programa koji koriste grafiku u realnom vremenu (što brže prikazivanje na ekranu).
Predstavlja osnovnu tehnologiju u razvoju svake igre, pojednostavlja sam razvoj i često omogućava pokretanje igre na više platformi.
Ove grafičke nadogradnje su, međutim, suptilnije poslednjih godina. Iako broj poligona i dalje raste i industrija ima novi fokus na stvari kao što su osvetljenje i senke, “triple A” igre se nalaze na tački gde izgledaju toliko dobro da postaje sve teže primetiti manja poboljšanja.
Ali grafičke mogućnosti će možda uskoro napraviti još jedan veliki korak napred sa najnovijim endžinima kao što su Unreal Engine 5, i sada Unity.
Sve ove nadogradnje su vidljive u ovom kratkom trejleru. U pitanju je demo koji bukvalno treba da demonstrira mogućnosti Unity endžina, tako da nije trejler za neku igru, već samo prikaz novih nivoa grafičkih mogućnosti i način na koji se mogu primeniti na različite načine.
Najnovija demonstracija sasvim sigurno pokazuje koliko je uzbudljiva budućnost gejminga i šta možemo očekivati u budućnosti. Pogledajte i sami u videu.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.