Sigurno znate ko vam je preporučio Xiaomi! Ispričajte kako ste postali Mi fan i očekujte nagrade!
Koliko puta ste čuli za nešto, pa to nekome preneli dalje, da bi to isto posle nekog vremena do vas ponovo došlo od nekog sasvim desetog...
U svetu prezasićenom informacijama, reklamama i "personalizovanim oglasima", koji danas predstavljaju jedan od najznačajnijih marketinških alata, nije teško zamisliti da tako nešto može lako da se izgubi u "igri gluvih telefona" u sajber prostoru. Količina informacija i različith notifikacija koje dobijamo, često veliku većinu navodi na to da ih automatski brišemo i uklanjamo, pa se često dešava da nam bitne informacije promaknu.
Ipak, ima i potpuno suprotnih primera. I to takvih koji koriste prednosti savremene komunikacije, zahvaljujući čemu je prenošenje informacija "od uveta do uveta" za kratko vreme postalo globalni fenomen.
Upravo zahvaljujući takvom pristupu, nešto više od 10 godina od svog nastanka, kineska kompanija Xiaomi je postala četvrti najveći proizvođač pametnih telefona na svetu. Od starta prepoznatljiv po odličnom odnosu pristupačnih cena svojih uređaja i onoga što oni za uzvrat nude, Xiaomi veliki deo svog uspeha duguje korisnicima koji svoja iskustva nesebično dele sa ostalim fanovima Mi brenda širom sveta. Šta više, u Xiaomiju tvrde da su korisnici upravo njihovi najbolji promoteri!
Ko je vama preporučio Xiaomi?
Sigurno se i vama dogodilo da vam bar jedan prijatelj ili poznanik, kome ste rekli da kupujete novi telefon, a da pritom niste sigurni za šta da se odlučite, preporuči Xiaomi. Zahvaljući onima koji su takvom predlogu dali šansu, ovi uređaji su već nekoliko godina unazad prepoznatljivi na domaćem tržištu i nailaze na dobar prijem kod kupaca u Srbiji.
Kao brend koji svakim danom stiče sve veći broj korisnika, Xiaomi je odlučio da iskoristi privrženost svojih fanova kako bi se još više približio ovdašnjim kupcima.
Tako je nastala akcija "Taguj Xiaomi fana", u kojoj je Xiaomi tim Srbija pozvao korisnike društvenih mreža da "taguju" sve one koji ih stalno "dave" pričama i tome kako Xiaomijevi telefoni nude najbolji odnos cene i kvaliteta, kako bi im se kompanija zahvalila i nagradila ih za takvu vrstu promocije.
65.000 ljudi za samo pet dana
Xiaomi je pozvao sve korisnike da učestvuju u ovom zanimljivom konkursu tako što će na svojim profilima na Facebooku i Instagramu napisati šta im je Xiaomi fan tačno rekao i ne koji način im je predstavio neki uređaj i sam brend. I naravno, da ga taguju u svom postu!
Kampanja lansirana početkom marta, za kratko vreme je postigla ogroman uspeh i za samo pet dana od početka stigla do više od 65.000 ljudi, a prvi Mi fanovi su već nagrađani.
Ovaj zanimljivi konkurs traje još nekoliko nedelja, odnosno do 8. aprila u ponoć, pa i Mi fanovi među vama koji ovo upravo čitate imaju šansu da se oprobaju i pokušaju da osvoje neku od vrednih nagrada.
Budući da je Xiaomi tim u Srbiji tek nedavno oformljen, u budućnosti obećavaju još više zanimljivih akcija kojima planiraju da na najbolji način uspostave direktnu komunikaciju sa Mi fanovima u Srbiji, čiji broj iz dana u dan sve više raste.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Psihopata
Moj prađed Milojko pre 40god koji je umro Bog da mu dusu prosti
Podelite komentar
Maja
A kao izvućićete me al niad sto poato sam siguran tako da neću da vam kažem
Podelite komentar