Upravo je srušen najveći mit u koji veruju svi koji su kupili iPhone

  • 7

Od brojnih mitova o iPhoneu u koje ljudi veruju jedan je najčešći - a to je da je Androdi nepouzdan, a Appleov telefon "samo radi".

I to je nešto na čemu Apple bazira svoju strategiju prodaje - iPhone je kvalitetan, lako se koristi i pouzdan je.

Otkriveno kako vlasnici iPhonea troše novac, a kako korisnici Androida

Međutim, sudeći po novom izveštaju kompanije koja pravi dijagnostiku i softver za popravku za mobilne operatore i proizvođače, to zapravo uopšte nije istina.

Foto: Pixabay.com/Apple ipak ne pravi kvalitetnije telefone

Podaci su pokazali da se iOS i Android telefoni šalju na popravke u gotovo identičnom broju slučaja, a Apple uređaji zapravo imaju više problema Severnoj Americi.

Preko tri posmatrana tržišta, Azije, Evrope i Severne Amerike, procenat loših uređaja je gotovo identičan, iOS 12.5 odsto, a Android 14 odsto.

Ipak, u Severnoj Amerii su stvari malo gore za Apple, i ovaj procenat iznosi 12 odsto, dok je za Android 9 odsto.

Ovaj zanimljiv izveštaj baziran je na internoj dijagnostici mobilnih telefona i podacima koji su sakupljeni od iOS i Android mobilnih uređaja koji su doneti mobilnim operatorima i proizvođačima telefona na dijagnostiku i brisanje podataka.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Sibin

    22. jul 2018 | 14:17

    IPhone kanta!!!!simbol nekog prestiza,naravno za budale

  • Ksnađanin

    22. jul 2018 | 14:43

    Imam i koristim sve vrste uređaja, kako telefona tako i laptop-a, Apple, Samsung i ostalih proizvoda sa iOS, MacOS, Android, Windows, Linux i QNX operativnim sistemima. Apple proizvodi uopšte nisu bolji i imao sam i i dalje imam iznenađujuće mnogo problema sa njima, kako kvarova tako i grešaka (bagova) kakve niko nebi prihvatio ni na kojoj drugoj platformi. Problem je i u tome što Apple proizvodi često ne rade dobro sa ne-Apple uređajima, ne zbog kvaliteta već zbog svoje zatvorenosti i ograničenosti. Ispostavlja se da korisnici Apple proizvoda previše praštaju a malo poznaju stvari oko sebe. U razloge neću da ulazim.

  • andro80

    22. jul 2018 | 14:30

    Da moze biti ali činjenica je da usluge/service Apple mnogo bolja . Mom Iphon 6s plus oslabila baterija nakon 45min cekanja dobio sam nov isti telefon bez ikakvih peoblema i iz I-Cloud mi je telefon sinhronizivan jedan prema jedan sa svim mojim podacima.. moja zena je imala Samsung S8 i poslat je na service i cekala je 3-4 nedelje da bi ga vratili na fabricka podešavanja i opet isti problem se pojavio i tako jos dva puta p tek onda je stigla zamena za nov isti model telefona. Moj telefon se za dve godine korišćenja jednom zakočio i zabagovao kad sam u lift usao telefonirajući i izgubio sam mrezu u liftu i morao sam da ga resetujem ... kod moje zene cim se SD kartica napuni sa slikama i apovima telefon počinje da koči i da blokira .. tako da rado plaćam 200-300€ po telefonu vise i imam dobar service i kad ga prodajem ima veću vrednost od Android telefona ... tako da ja definitivno ostajem kod Apple ...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA