USKORO: Facebook će automatski puštati reklame u news feedu
Očekuje se da će kompanija Facebook od 19. decembra automatski puštati video-reklame, nezavisno od toga da li koristimo mobilnu aplikaciju ili surfujemo internetom, piše Wall Street Journal.
Jedna od prvih reklama će biti trejler za film Divergent. Trejler je napravljen specijalno za ovu priliku i dužine je oko 15 sekundi.
Verovatno će dosta korisnika biti nezadovoljno ovom promenom, ali to je bitna stvar za profit kompanije.
Ova društvena mreža počela je da priprema korisnike na ovu promenu tokom godine automatski puštajući video-klipove, a tokom prošle nedelje klipovi se automatski puštaju i u iOS aplikaciji.
Videćemo da li će Facebook ostati istrajan u svojoj nameri što se tiče ovakvog načina reklamiranja s obzirom da će verovatno većini korisnika ove reklame samo smetati.
(Telegraf.rs / Izvor: The Verge)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.