DRUŠTVENE MREŽE.RS: Pratite sve informacije sa društvenih mreža na jednom mestu
Milijardu postova na Facebooku i više od 400 miliona tvitova osvanu u samo jednom danu. Na Instagramu je samo u toku 2013. godine objavljeno oko 5 milijardi fotografija. Mreže kao što su Tumblr i Pinterest broje oko 23 miliona jedinstvenih korisnika mesečno.
Trend da sve više ljudi pronalazi i čita vesti na internetu, pretražuje informacije ili komunicira sa okruženjem putem društvenih mreža, bilo privatno ili poslovno, postao je u poslednje vreme svakodnevnica prosečnog internet korisnika.
Rezultat navedenog trenda je činjenica da svakodnevno bivamo zatrpani svakojakim vestima i da se mnogima od nas dešava da ponekad ne možemo da se izborimo sa ogromnom količinom informacija koje primamo.
Podstaknuti situacijom da je uprkos velikoj dostupnosti informacija sve teže ostati u toku sa dešavanjima i sadržajima koje nas zanimaju, tim mladih ljudi okupljenih oko internet marketing agencije "Ellecta Interactive" pokrenuo je platformu DrustveneMreze.rs koja nudi rešenje ovih problema.
- Sajt je osmišljen da bude agregator bitnih informacija i zanimljivog sadržaja sa društvenih mreža, organizovanog po kategorijama i platformama, kao što su Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin i Foursquare. Želja nam je da ljudima sa ograničenim vremenom maksimalno olakšamo pregled tema i aktuelnih dešavanja u sve brže rastućoj Social Media sferi u Srbiji. Takođe, trudimo se da novinarima i marketing profesionalcima ponudimo sveobuhvatan uvid u dešavanja, popularnost određenih lokacija, tema, brendova i pojedinaca aktivnih na društvenim mrežama - navodi Željko Bošnjak, vođa projekta.
Ekipa okupljena oko ovog projekta planira da u budućnosti portal proširi alatima koji će marketing profesionalcima omogućiti lakši uvid u ponašanje njihovih ciljnih grupa na društvenim medijima, kao i da na samom portalu pokrenu edukativni blog koji će, primarno, edukovati korisnike o društvenim mrežama i vršiti popularizaciju takozvanog social media marketinga.
Svakako, agregacija svih informacija sa društvenih mreža u jedan koncept zaista je novost na tržištu Srbije i ostaje za videti na koji će način ova platforma olakšati informisanost pojedinca i smanjiti svakodnevnu preplavljenost informacijama kojom smo okruženi.
(Telegraf.rs)
Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.