NAPOKON: Facebook proširuje graph search
Kompanija Facebook želi da olakša razgovore u stvarnom vremenu i postane ozbiljna konkurencija Twitteru i sličnim servisima, koji privlače veliki promet tokom većih televizijskih događanja. Obe društvene mreže žele pažnju gledalaca da privuku na sebe čim oni odvoje oči od TV ekrana.
Nadogradnja Grapha Facebooku bi trebala da da prednost jer omogućuje pretraživanje i nakon što prođe više dana od događaja, što nije jednostavno izvodljivo na Twitteru. U tom smeru je išlo i uvođenje hashtagova, iako je bar jedno istraživanje pokazalo kako Facebook od njega nema baš mnogo koristi.
Prema Facebookovim podacima za drugi kvartal, između 88 i 100 miliona ljudi koristi ga tokom većih televizijskih događanja, što ne izgleda mnogo u odnosu na ukupan broj korisnika, ali nije ni zanemariva brojka.
Nadogradnja je zasad dostupna tek manjem broju korisnika, koji je testiraju, ali će s vremenom postati dostupna i ostalima.
(Telegraf.rs / Izvor: mashable.com)
Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.