UBEĐIVAČKA MOĆ LAJKA: Da li vam se nešto stvarno sviđa ili je samo popularno?
Kada lajkujete neke sadržaje ili komentare ispod tekstova, radite li to jer je neko pre vas već "odobrio" taj sadržaj kao valjan ili zato što vam se zaista dopada?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
36laki77
Utiče, ali vrlo malo, možda 10%.
patkica
kod mene opet kontra
nezadovoljština
Baš sam skoro razmišljao o tome vezano za ocenjivanje komentara na Telegrafu. 300 pluseva i 4 minusa skoro uvek nateraju čitaoce da kliknu plus. To je snaga mase.