PRVI ČOVEK TVITERA: Srbi vole da tvituju!
Broj tviteraša u Srbiji i regionu brzo raste i to tržište se značajno povećava, kaže za Tanjug prvi čovek kompanije Tviter Dik Kostolo.
Generalni menadžer Tvitera je prethodno na tribini Brukings instituta govorio o uticaju ove društvene mreže na aktuelne događaje u svetu, njegovu današnju ulogu i buduće izazove sa kojima će se suočavati.
Kostolo je istakao da Tviter danas predstavlja ono što je u antičko vreme bio "javni gradski trg".
- Mi ne želimo da namećemo stav, već je naša mreža platforma na koju ljudi dolaze da iskažu svoja mišljenja. Tako je bilo i nekada na gradskim trgovima, gde ste imali građane, filozofe, političare, sveštenike, muzičare. Svi su dolazili da kažu i pokažu šta znaju - opisao je Kostolo.
Prema njegovim rečima, ne stoje kritike koje su prethodnih dana upućene od strane turskog premijera Tajipa Erdogana oko organizovanja demonstracija u toj zemlji, jer je Tviter samo mesto na kome se susreću različita mišljenja.
Jedno od pitanja ticalo se i rasta broja korisnika na Tviteru i da li postoji pravilo u vezi sa tim, na šta je Kostolo rekao da postoji sezonski trend rasta, kao i regionalni.
- Kada se neka poznata ličnost u nekoj zemlji pojavi na Tviteru, odmah beležimo i veći broj ljudi iz te zemlje ili regiona. Takođe, i sportski klubovi su dobar magnet, kao na primer pojavljivanje nekog bundesligaša u Nemačkoj - dodao je prvi čovek Tvitera.
Govoreći o budućnosti, Kostolo je odbacio tvrdnje da bi Tviter mogao da zameni medije, ocenjujući da ova društvena mreža sažima informacije, ali da analitički tekstovi i dalje ostaju rezervisani za novinare.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.