TVITER: Srbi najaktivniji vikendom i noću, a Hrvati tokom radnog vremena! (FOTO)
U poslednjih nekoliko godina stari korisnici Tvitera bili su svedoci prave eksplozije popularnosti ove društvene mreže i njenog ulaska u mejnstrim tokove: političari, pevači, glumci... Svi danas tvituju!
Međutim, i pored toga, čini se da se navike nisu puno menjale, i da neke stvari ipak ostaju iste. "Veterani" mikroblovanja će se setiti da su "treće smene" i pre tri-četiri godine bile među Srbima jako raširene, dok je svega nekolicina Hrvata u njima sudelovala. Ni danas nije puno drugačije.
Kako to znamo? Do sada smo mogli da pratimo stanje blogosfere − koji blogovi su najaktuelniji, koji sadržaji su najviše deljeni na društvenim mrežama i slično − ali novost jeste puštanje u javnost kompletnog prikaza regionalne Tvitosfere.
Analiza je rađena na osnovu 25.000 aktivnih korisnika u regiji. Bela boja označava slabu aktivnost, dok tamne nijanse označavaju najveći broj tvitova u određenom vremenskom intervalu.
Na slici možemo videti vremensku šemu tvitovanja u Srbiji. Može se zaključiti da su Srbi na Tviteru aktivni uglavnom noću. Aktivnost je nešto pojačana u petak, dok se najviše tvitova u Srbiji objavi u nedelju oko 21 sat.
Za razliku od Srba, Hrvati više tvituju tokom dana, dok su oko ponoći znatno manje aktivni, ali ranije i počinju da tvituju. Primećuje se i smanjena aktivnost subotom.
Ako se uzmu u obzir korisnici Tvitera, koji su u opisu naveli da su studenti, može se primetiti da su tokom dana podjednako aktivni na Tviteru i da ustaju iz kreveta nešto kasnije.
Kada je reč o portalima na Tviteru, primećuje se velika i gotovo jedina aktivnost tokom radnog vremena od 9 do 17 sati i gotovo potpuna neaktivnost tokom vikenda i u večernjim satima.
Analizirajući podatke, za dizajnere bi rekli da vikendima uopšte ne spavaju.
Za razliku od dizajnera, developeri znatno više spavaju i to dosta manje subotom i nedeljom.
Tviteraši koji se bave marketingom tvituju dosta ujednačeno, ali biće da je petak njihov dan, s obzirom na to da uošte ne spavaju.
Kako su rekli iz Pikmedia, više o korisnicima Tvitera u regionu i njihovoj komunikaciji korisnici će moći do detalja da istražuju od 11. maja na javnom delu Pikmedio (Peekmedio) servisa posvećenom Tviteru, kada će isti biti pušten u rad.
(Telegraf.rs / Netokracija. com)
Video: Preživeti AI revoluciju: Mark Brigs ekskluzivno za Telegraf.rs o budućnosti novinarstva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.