Zašto Google briše stare naloge?

   ≫   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Kao što je portal Telegraf.rs pisao ranije ovog meseca, Google će početi sa brisanjem neaktivnih Gmail naloga već ove nedelje, u okviru svoje nove politike upravljanja nalozima. Ova odluka ima za cilj smanjenje rizika od zloupotrebe zaboravljenih ili nekorišćenih naloga, koji su često manje zaštićeni i podložniji kompromitaciji.

Analize kompanije Google pokazuju da su napušteni nalozi najmanje deset puta manje verovatni da imaju postavljenu dvostepenu verifikaciju u poređenju sa aktivnim nalozima.

"Kada se nalog kompromituje, može se koristiti za sve, od krađe identiteta do širenja neželjenog ili čak zlonamernog sadržaja, poput spama," stoji u ažuriranoj politici naloga kompanije.

Prema najavi, počevši od petka, 1. decembra, nalozi - zajedno sa svim njihovim sadržajem i podacima - mogu biti obrisani ukoliko nisu korišćeni u periodu od dve godine. Ova politika se ne odnosi na naloge koji su kreirani preko poslodavca ili škole. Pre brisanja naloga, Google će poslati obaveštenja na adresu e-pošte naloga i na adresu za oporavak, ukoliko je takva adresa dostupna.

Praksa "besplatnih naloga za svakoga" dovodi do toga da naš digitalni pejzaž obiluje napuštenim identitetima koji postaju laka meta za zlonamerne aktere. Sada Google pokušava da "očisti svoje dvorište".

Podsećamo, da bi se nalog smatrao aktivnim, korisnici treba da se prijave na nalog; čitaju ili šalju e-poštu; koriste Google Drive; gledaju YouTube video snimak prijavljeni preko Google-a; preuzimaju aplikaciju sa Google Play prodavnice; koriste Google pretragu; ili se prijavljuju na aplikaciju ili uslugu treće strane preko Google naloga.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA