Netflix uvodi reklame do kraja godine: Evo kako bi to moglo da izgleda
Pretplatnici su godinama tražili od Netflix-a jeftiniji model pretplate, a izgleda da će sredinom godine to i dobiti, ali uz reklame.
Izvršni direktor Netflix-a Ted Sarandos potvrdio je vest o kojoj se već dugo priča, a to je uvođenje potpuno novog modela pretplate. Prema izveštaju Hollyvood Reporter-a, Sarandos je podelio informacije tokom Cannes Lions festivala oglašavanja 23. juna 2022.
Sarandos je rekao da je njegova kompanija "zapostavila segment tržišta, odnosno korisnike kojima ne smetaju reklame i kojima nije problem da ih gledaju, ako bi to značilo da će plaćati manje".
Tačan datum uvođenja novog modela još nije poznat, ali govori se da će biti do kraja godine.
Šta ovo znači za korisnike?
Ako već plaćate pretplatu, postoji šansa da ste razmislili o otkazivanju iste.
Pošto kompanija uvodi novi model pretplate koji je jeftiniji, možda ćete se predomisliti i ostati - ako vam ne smetaju reklame.
Portal Makeuseof je napravio poređenje sa drugim popularnim američkim striming servisima i zaključio da će novi plan pretplate koštati između 5 i 7 evra i da će "servirati" između 8 i 23 reklame na sat.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sara
Malo mu je para od predplate..al to je gladno...😡
Podelite komentar