Netflix uvodi reklame do kraja godine: Evo kako bi to moglo da izgleda

 ≫ 
  • 1

Pretplatnici su godinama tražili od Netflix-a jeftiniji model pretplate, a izgleda da će sredinom godine to i dobiti, ali uz reklame.

Izvršni direktor Netflix-a Ted Sarandos potvrdio je vest o kojoj se već dugo priča, a to je uvođenje potpuno novog modela pretplate. Prema izveštaju Hollyvood Reporter-a, Sarandos je podelio informacije tokom Cannes Lions festivala oglašavanja 23. juna 2022.

Sarandos je rekao da je njegova kompanija "zapostavila segment tržišta, odnosno korisnike kojima ne smetaju reklame i kojima nije problem da ih gledaju, ako bi to značilo da će plaćati manje".

Tačan datum uvođenja novog modela još nije poznat, ali govori se da će biti do kraja godine.

Šta ovo znači za korisnike?

Ako već plaćate pretplatu, postoji šansa da ste razmislili o otkazivanju iste.

Pošto kompanija uvodi novi model pretplate koji je jeftiniji, možda ćete se predomisliti i ostati - ako vam ne smetaju reklame.

Portal Makeuseof je napravio poređenje sa drugim popularnim američkim striming servisima i zaključio da će novi plan pretplate koštati između 5 i 7 evra i da će "servirati" između 8 i 23 reklame na sat.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA