Nike prodaje virtuelne patike za metaverzum: Raspon cena od 7.500 do skoro pola miliona dolara
Prošlog decembra, gigant Nike kupio je RTFKT (“artefakt”), dizajnera virtuelnih patika, sa ciljem da čvrsto zagaze u metaverzum. Ta kupovina sada isplaćuje dividende.
Tokom vikenda RTFKT i Nike su izbacili Nike Dunk Genesis Cryptokicks, kolekciju od 20.000 NFT patika.
Here are all the #MNLTH different DNA types for all the Dunks what a beautiful sight ✨👟#nike #rtfkt #mnlth #dunks #sneakers pic.twitter.com/ksiUjuIWnx— yob.eth (@yob_eth) April 23, 2022
Otkako su virtuelne patike lansirane, kripto entuzijasti su ih kupovali za između 7.500 i 9.000 dolara (2,5 do 3 eth). Njihov izgled se može promeniti pomoću digitalnih “bočica”, koje same koštaju najmanje 2.500 dolara (0,8 eth).
RTFKT, together with Nike CryptoKicks, introduce the future of Sneakers, powered by Skin Vial techWelcome to 2052 : 🌐👟🧪 pic.twitter.com/7449L79Bf4— RTFKT Studios (@RTFKTstudios) April 22, 2022
Neke Cryptokicks patike sa retkim “skinom” prodavale su se za ogromne sume novca. Jedan par je, na primer, prodat za 133.000 dolara (45 eth). Najređe patike u setu prodate su za neverovatnih 449.000 dolara (150 eth)
RTFKT kaže da vlasnici patika mogu da rade neke onlajn kvestove koji će “razvijati” skinove.
Još uvek nema najavljenih planova da vlasnici ovih NFT-ova dobiju stvarne verzije svoje digitalne robe, iako je napravljen Snapchat filter koji vlasnicima omogućava da nose patike u proširenoj realnosti.
To je deo veće opklade na virtuelnu modu, kocka u kojoj učestvuju i druge kompanije pored Nike-a.
U decembru, Adidas je objavio svoju “Into The Metaverse” kolekciju od 30.000 NFT-ova, u partnerstvu sa Bored Ape Yacht Club-om da to učini.
Vlasništvo nad NFT-om obećavalo je odeću kako u virtuelnom, tako i stvarnom životu, što je taktika koju su takođe preduzeli i Dolce & Gabbana.
Gucci je krenuo drugačijim putem, i pravio je NFT odeću samo za avatare određenih virtuelnih svetova.
Ali Nike i Adidas sve više uvode svoje rivalstvo u metaverzum: Adidas je kupio zemljište u Sandbox-u, jednom od najpopularnijih digitalnih svetova, dok je Nike investirao u Roblox, digitalni svet posebno popularan među decom.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.