Najveća promena dizajna ikada: Google testira “prometniju” početnu stranicu sa nizom info kartica
Google početna stranica je istorijski poznata po tome što pruža čist interfejs koji prvenstveno nudi samo polje za pretragu. Kako je portal 9to5Google izvestio, tehnološki gigant sada po svemu sudeći testira “prometniju” početnu stranicu sa nizom info kartica.
U eksperimentu, Google sada ima red od šest kartica na dnu stranice. Tu su vremenske prilike, pretrage koje su u trendu, “šta gledati”, berza, lokalni događaji i informacije o COVID-u.
Klikom na karticu je možete proširiti ili otići na veb stranicu sa rezultatima pretrage.
Ispod toga je i dugme “hide content”, koje će vam verovatno pružati mogućnost isključivanja ovih kartica.
Sve ovo izgleda veoma slično Google-ovog aplikaciji, koja ima listu kartica nazvanih “Discover”.
Kada je pušten u rad najpopularniji svetski internet pretraživač Google, razlikovao se od konkurencije pre svega po načinu pretraživanja veba, ali i po izgledu početne stranice.
U to vreme, popularni pretraživači kao što su Yahoo, MSN ili Altaviste imali su početne stranice pretrpane sadržajem, a Google se isticao jednostavnim, čistim dizajnom, sa samo logotipom i okvirom za pretragu – i ostao je takav do danas, uz "kozmetičke" dodatke.
Ako ovaj dizajn bude široko prihvaćen, to bi lako bila najveća promena dizajna Google-ove početne stranice ikada.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.