"Najozbiljnija" društvena mreža na netu upravo postaje još ozbiljnija

Iz Microsofta navode da korisnici LinkedIn-a više vole duže i sadržajnije video snimke u kojima do izražaja dolazi njihova ličnost, profesionalnost i stručnost

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Stefan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Stefan

    03. septembar 2021 | 09:16

    Microsoft ponovo otkriva toplu vodu, prvo su iskopirali storije od instagrama, a sada bi da budu malo originalni tako što će korisnicima omogućiti duže video snimke auuu pa to još nije viđeno na internetu, jel to Bil Gejts sam smislio?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA