Da li Facebook ima prednost kod onlajn ljubavnih sastanaka?
Britansko regulatorno telo za konkurenciju istražuje Facebook kako bi utvrdilo da li ta mreža zloupotrebljava dominantnu poziciju medu društvenim medijima i digitalnom reklamiranju kroz sakupljanje i korišćenje podataka, saopšteno je iz tog tela.
Agencija za konkurenciju i tržište pokrenula je istragu o tome da li Facebook ima neopravdanu prednost u oblastima kao što su poverljive onlajn reklame i onlajn ljubavni sastanci, po načinu na koji sakuplja podatke, preneo je Rojters.
Facebook sakuplja podatke kada se firme oglašavaju korisnicima i preko opcije za logovanje na FB, jer se korisnici mogu logovati na druge sajtove uz pomoć FB naloga.
- Radićemo blisko sa Evropskom komisijom dok istražujemo ova pitanja, kao što ćemo nastaviti i našu koordinaciju sa ostalim agencijama da se borimo sa ovakvim pitanjima u svetu - izjavila je šefica Agencije za konkurenciju i tržište Andrea Kosčeli.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.