Nova anti-Facebook društvena mreža ne "bombarduje" reklamama i klikbejtom
Društvena mreža WT.Social lansirana je u oktobru, a već joj je pristupilo oko 160.000 ljudi...
Ako vam je već muka od Facebooka i Twittera, jedan od osnivača Wikipedije, Džimi Vels ima pravo rešenje za vas. Ono se zove WT.Social i predstavlja novu društvenu internet platformu, za koju njen tvorac obećava da korisnike neće bombardovati reklamama, niti prodavati njihove podatke trećim stranama.
WT.Social ima fid (feed) sličan Facebookom, koji omogućava deljenje različih sadržaja. Međutim, za razliku od Facebooka, WT.Social nema algoritme koji prioritet prikazivanja daju sponzorisanom sadržaju, već jednostavno prvo prikazuju ono što je najnovije.
Sadržaji su grupisani u različite sekcije (nazvane Subwikis), kojima korisnici sami biraju da li žele da pristupe. Platforma dozvoljava korisnicima da sami uređuju netačne i zbunjujuće naslove i označavaju problematičen postove.
Društvena mreža WT.Social lansirana je u oktobru, a već joj je pristupilo oko 160.000 ljudi. Pristup platformi je besplatan, ali se novi korisnici stavljaju na listu čekanja da njihov zahtev bude odobren. To se međutim može preskočiti ukoliko budući korisnik uplati donaciju.
Osnivač društvene mreže WT.Social se nada da će njegova mreža uspeti da preživi samo od donacija. Džimi Vels kaže da je reklamiranje glavni problem platformi kao što su Facebook i Twitter.
This was 2 days ago. 48 hours ago. I'm happy to announce we just passed 160,000 members! And it isn't slowing down yet.On Monday we're going to ramp up the speed of admission on the waiting list, but you can skip ahead by inviting more people. https://t.co/WUU33sTS2m— Jimmy Wales (@jimmy_wales) November 17, 2019
- Zaključio sam da je najveći problem lošeg kvaliteta medija upravo to što zavise isključivo od reklamiranja, a velika distrubucija sadržaja na društvenim mrežama takođe je podržana reklamama. Facebook, Twitter i druge socijalne mreže zarađuju od toga koliko vremena provodite na njihovim sajtovima i koliko klikćete na reklame. Ingejdžment im je uvek bio prioritet u odnosu na kvalitet - napisao je Vels u postu na svom blogu.
Na pravljenje nove društvene mreže, Velsa je inspirisala "površnost Facebooka i Twittera", koji su puni "klikbejta i naslova i obmanjujućih vesti", pa se nada da će njegova nova platforma "pokoriti Facebook".
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.