Osim što i sami ostavljaju svoje postove, korisnici Twittera često retvituju tuđe, ali i naslove i teme koje postuju različiti profili uticajnih medija, kompanija, otganizacija... I to tako funkcioniše od kada Twitter i postoji.
Međutim, ako ste nešto preneli na svoj profil samo na osnovu naslova, a da pritom tekst niste ni pročitali - možda ste preneli neku potpunu glupost ili, što je još gore, neku potpunu dezinformaciju.
Da bi to sprečio, Twitter je od juna testirao opciju postavljanje pitanja korisnicima pre nego što nešto retvituju. Iz te kompanije poručuju da su zadovoljni sprovedenim testovima, zbog čega će ovu opciju uskoro "dovesti" na naloge korisnika širom sveta.
Tokom perioda testiranja, korisnici su za 40 odsto više otvarali tekstove kada ih primete na svojim profilima. To je doprinelo porastu kvaliteta retvitovanih informacija, pa je 33 odsto korisnika zaista otvaralo tekstove iz postove, pre nego što bi ih retvitovali.
Iz Twittera navode da su, u nekim slučajevima, ljudi odustajali od tvitivanja nakon što su pročitali članak, što ocenjuju kao dobar znak, prenosi Mashable.
Uvođenje ovog pitanja posledica je istraživanja, sprovedenog pre dve godine na Masačusetskom institutu za tehnologiju, koje je pokazalo da postoji mnogo veća verovatnoća da će korisnici retvitovati lažne vesti nego prave informacije.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.