ISPRAVKA: Ne, Netflix nije objavio bilborde sa spojlerima svojih serija
Portal Telegraf je 30. marta 2020. objavio priču o navodnoj globalnoj kampanji "spojlovanja" sopstvenih serija Netflixa, odnosno oglašavanja bitnih informacija o likovima i događajim iz svojih popularnih serija na bilbordima širom svetskih metropola.
Kako je pokazala analiza portala Raskrinkavanje.be, ovo nije istina. Na osnovu ove analize u ovom tekstu su izmenjeni naslov i netačni delovi teksta.
Naime, da Netflix nije postavio ovakve billboarde, niti tako nešto najavljivao, utvrdili su i Forbes (26.3.2020.) i Daily Mail (30.3.2020.). Forbes je naveo da su virtuelnu kampanju smislili Seine Kongruangkit i Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo, oboje sa Tajlanda, nakon što su se vratili kući iz Hamburga. Dakle, sve ovo je bio deo studentskog projekta, a ne kampanja Netflixa.
Billboardi sa “spojlerima” serija, dakle, ne postoje ni u Americi, ni u Kanadi, niti bilo gde drugo u svetu. Ne postoji ni “Netflixova kampanja”, s obzirom da se radi samo o video snimku koji su na internetu objavili studentica i student škole marketinga u Njemačkoj.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.