Instagram je na prilično bizaran način objavio da organski rič više gotovo ne postoji
Kada najavljujete novi proizvod, potpuno je logično da u celu priču uključite i izjave korisnika koji tvrde da je to što nudite upravo ono što im je potrebno u ovim uzbudljivim vremenima.
Ono što nije previše logično jeste da u sve uključite i citat nekoga ko omalovažava vašu ključnu ponudu.
Sa druge strane, Instagram, koji se nalazi u vlasništvu Facebooka, je uvek bio trendseter koji je išao svojim putem.
I zato nas je upravo u kompanijskom blogu podsetio na to hvaleći se o tome kako brendovi mogu da promovišu sponzorisane postove influensera - uz malo neočekivan komentar.
Ovaj prilično štetan komentar, koji je predstavljen u podebljanom fontu, dao je predsednik komunikacija kompanije Old Navy.
On je naglasio da je organski rič na na platfromi, mogućnost da neko vidi vaš post a da prvo niste platili za to, stvar prošlosti.
- Oldy Navy konstantno traži načine da pravim kupcima predstavi plaćene oglase, umesto da prosto baca postove u etar - stoji u blogu.
Da, ovo je upravo bilo javno priznanje da organski rič gotovo ne postoji, a iznenađujuća je i odluka Instagrama da ponosno naglasi tako nešto na svom blogu.
Doduše, samosvest nikada nije bila jača strana bilo čega čime je upravljao Mark Zakerberg.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.