Instagram je na prilično bizaran način objavio da organski rič više gotovo ne postoji

 ≫ 
  • 0

Kada najavljujete novi proizvod, potpuno je logično da u celu priču uključite i izjave korisnika koji tvrde da je to što nudite upravo ono što im je potrebno u ovim uzbudljivim vremenima.

Ono što nije previše logično jeste da u sve uključite i citat nekoga ko omalovažava vašu ključnu ponudu.

Sa druge strane, Instagram, koji se nalazi u vlasništvu Facebooka, je uvek bio trendseter koji je išao svojim putem.

I zato nas je upravo u kompanijskom blogu podsetio na to hvaleći se o tome kako brendovi mogu da promovišu sponzorisane postove influensera - uz malo neočekivan komentar.

Ovaj prilično štetan komentar, koji je predstavljen u podebljanom fontu, dao je predsednik komunikacija kompanije Old Navy.

Instagram Blog Printskrin: Instagram

On je naglasio da je organski rič na na platfromi, mogućnost da neko vidi vaš post a da prvo niste platili za to, stvar prošlosti.

- Oldy Navy konstantno traži načine da pravim kupcima predstavi plaćene oglase, umesto da prosto baca postove u etar - stoji u blogu.

Da, ovo je upravo bilo javno priznanje da organski rič gotovo ne postoji, a iznenađujuća je i odluka Instagrama da ponosno naglasi tako nešto na svom blogu.

Doduše, samosvest nikada nije bila jača strana bilo čega čime je upravljao Mark Zakerberg.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA