Facebook ponovo uhvaćen u novoj laži - ovaj put je opasno varao sve koji su mu plaćali za reklamu

 ≫ 
  • 0

Onlajn marketinška agencija Crowd Siren je 2016. godine tužila društvenu mrežu zbog budženja rezultata, a sada tvrdi da je Facebook 2015. godine zapravo znao za to.

Sve se svodi na nančin na koji je Facebook izveštavao svoje klijente u vezi sa prosečnim vremenom koje neko provede gledajući video klipove.

Ova dva grafikona pokazuju koliku moć nad vašim identitetom ima Facebook, a posledice mogu da budu zastrašujuće

Tokom originalne istrage otkriveno je da je kompanija računala video preglede koji su trajali duže od 3 sekunde kada je računala "prosečno gledanje videa".

Foto: Tanjug/AP, Pixabay

Pregledi kraći od 3 sekunde nisu bili uračunavani, i samim tim je povećavan podataka o prosečnoj dužini gledanja videa.

Facebook je tek 2016. godine otkrio da je "nedavno" otkrio ovu grešku.

Nakon pregledanja 80.000 stranica internih podataka Facebooka, koje su dobijene tokom sudskog procesa, Crowd Siren sada tvrdi da je društvena mreža znala za problem skoro godinu dana ranije, ali da je u velikoj meri podcenila greške koje su zbog toga nastale.

Facebook je pojedinim oglašivačima rekao da je precenio prosečnu dužinu gledanja videa za 60 do 80 odsto, ali sada se veruje da je ta cifra mnogo veća, i da su rezultati naduvani z ačak 900 odsto.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA