Nova velika promena na Facebook-u nakon skandala s curenjem podataka korisnika!
Facebook će početi da obeležava sve političke oglase i stranice koje promovišu određene političke ideje, pa ćemo uskoro tačno znati ko stoji iza ovakvih stranica i na kojoj su adresi smešteni.
Zakerberg izneo nove zastrašujuće podatke: Ugroženi podaci 2 milijarde korisnika
Ovo je samo nastavak reforme Facebook-a koja je usledila posle skandala sa kompanijom Kembridž analitika, piše CNN. U prvi mah je planirano da se ove mere primene samo na političke oglase u kojima se spominju pojedini kandidati, ali je onda izmena proširena i na stranice u kojima se govori o gorećim političkim pitanjima, čak iako nisu spomenuti kandidati.
Ovi oglasi nalaziće se u pretraživoj bazi podataka koja će biti objavljena u junu. Baza će sadržati detalje o tome koliko novca je dato za oglas, kao i koji grupu ljudi su naručioci targetirali. Oglasi će u toj bazi podataka stajati četiri godine.
Facebook će takođe početi da identifikuje ljude koji stoje iza velikih stranica. Da bi bili provereni od strane Facebook-a kupci oglasa i administratori stranica moraće da dostave matični broj firme i adresu na kojoj se firma nalazi.
Ova društvena mreža će im tada na tu adresu poslati pismo u kom će biti poseban kod za potvrdu adrese. Oglašivači će morati da kažu ovoj društvenoj mreži i kog kandidata, organizaciju ili firmu podržavaju.
VIDEO: Ilon Mask, genije koji planira da podiže grad na Marsu
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.