Zbog jedne izmene na Fejsbuku Zakerberg izgubio 3 milijarde dolara
Odluka Marka Zakerberga da se Fejsbuk (Facebook) vrati na staro izdanje, odnosno da se umesto reklama u njus fidu (News Feed) gledaju objave prijatelja, koštala ga je oko 3,3 milijarde dolara, a vrednost deonica te kompanije pala je za oko 4,4 odsto.
Zakerberg najavio promene posle kojih Facebook više nikad neće biti isti (VIDEO)
Britanski Independent piše da je, nakon što je Fejsbuk u četvrtak objavio promene, vrednost deonica već u petak opala na berzi.
Forbs je izračunao da će ovaj potez Marka Zakerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4 odsto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.
Zakerberg je kao razloge za ovu izmenu naveo da je želeo da na sajtu prioriteti budu postovi prijatelja i porodice, a ne poslovi i brendovi.
- Stvorili smo Fejsbuk kako bi pomogli ljudima da ostanu povezani i da postanemo bliži sa ljudima koji su nam važni. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke koji nas vode uzajamnom povezivanju - rekao je Zakerberg.
U kompaniji Fejsbuk rekli su da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
Pogledajte kako da svom Facebook profilu povećate sigurnost:
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Didier
Njemu to dodje isto kao meni kad izgubim 20 dinara na tiketu
Podelite komentar
СЕНОВИЋ
Није изгубио он, него институција под чијом је ингеренцијом фејс. ЦИА , снајка, ЦИА. Пола света су упропастили.
Podelite komentar
IQ
Kako je zivot lep bez Facebook-a niste ni svesni, preporodio sam se od kad sam obrisao profil, ta glupost vam izsisava zivote niste ni svesni. Cisto gubljenje vremena i ispiranje mozga jeftinim marketingom...
Podelite komentar