Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Djoza
To je iStone
Domaćinac
Po prirodi posla imamo potrebu da često naručujemo delove,opremu i aplikacije od prodavaca iz drugih gradova. Vremenom smo sa pouzdanim razvili dobar poslovni,čak i prijateljski odnos.Ali,imali smo i loših iskustava,pa i pokušaja prevara.Sve smo ih rešili,neke mirno,neke uz malo više buke,ali smo više od toga imali loša iskustva sa raznoraznim brzim poštama- od kašnjenja dostave,raznih oštećenja pošiljke,gubitka, pogrešne isporuke,do kašnjenja isplate pošiljaocu pa i nestanka novca...A iako sve kurirske službe imaju predvidjene postupke za ove ili one situacije,uglavnom se ogradjuju od odgovornosti...
fuan
ja kada porucim neku stvar i stize mi pouzecem ni jedna kurirska sluzba mi ne da da proverim sta je u paketu dok ne potpisem i ne platim za paket, a kada platim i potpisem ne mogu da vratim nikom, sva sreca sto sam uvek imao fer prodavce