Hrvati na Google-u traže cenu kafe, Bosanci cenu automobila, a evo šta traže Srbi (FOTO)
Sajt koji se bavi istraživanjem cena različitih stvari na internetu, Fixr.com, sproveo je istraživanje šta stanovnici zemalja širom sveta najviše traže na Google-u kada je u pitanju cena.
OBRIŠITE SEBE SA INTERNETA: Ovaj sajt će vam pomoći da uklonite sve tragove!
Rezultati su daleko od naučnih, s obzirom na to da su rezultati koje izbacuje Google bazirani na osnovu istorije pretraživanja korisnika, regionu u kojem žive i vremenu pretrage.
Međutim, uprkos tome, zanimljiva je činjenica da ljude u Srbiji najviše zanima kolika je cena piva. Crnogorce i Bosance interesuje cena automobila, a Hrvate cena kafe.
Kada su u pitanju ostale zemlje sveta, zanimljivo je da ljude u Rusiji zanima koliko košta let vojnog aviona MiG, ljude u Brazilu zanima cena prostitutki, a stanovnike Južne Koreje zanima cena operacije nosa.
Pogledajte šta ljudi širom sveta najviše guglaju kada je u pitanju cena:
EVROPA

SEVERNA AMERIKA

AZIJA

JUŽNA AMERIKA

AUSTRALIJA

AFRIKA

(Telegraf.rs / Izvor: fixr.com)
Video: Preživeti AI revoluciju: Mark Brigs ekskluzivno za Telegraf.rs o budućnosti novinarstva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.