KOLIKO ZARAĐUJETE, GDE RADITE, ŠTA KUPUJETE: Pogledajte 98 neverovatnih stvari koje Facebook zna o vama (FOTO)
Glavni prihod Facebooka dolazi od reklama koje plasira korisnicima, a one su postale toliko relevantne, da se mnogi korisnici pitaju kako popularna društvena mreža to uspeva. Trik se krije u tome što Facebook za plasiranje reklama koristi privatne podatke korisnika koje je prethodno prikupio, a koje je podelio u 98 različitih kategorija.
Ako imate baš ovaj telefon, zaboravite na Facebook!,
Na osnovu prikupljenih podataka, Facebook-ov specijalni algoritam prikazuje reklame za koje smatra da su od najveće koristi datom korisniku.
U nastavku pogledajte koje sve podatke Facebook zna o vama:
1. Lokacija
2. Starost korisnika
3. Generacija
4. Pol korisnika
5. Maternji jezik
6. Stepen obrazovanja
7. Struka
8. Osnovna i srednja škola
9. Etničko poreklo korisnika
10. Iznos zarade
11. Posedovanje nekretnina
12. Vrednost nekretnina u posedu
13. Veličina imanja
14. Veličina domaćinstva
15. Godina kada je kuća sagrađena
16. Tip domaćinstva
17. Korisnici koji u narednih 30 dana slave neku godišnjicu
18. Kornisici koji se nalaze daleko od porodice ili doma
19. Korisnici čiji prijatelji slave neku godišnjicu, vere se, venčavaju, sele ili imaju rođendan
20. Kornisici koji imaju vezu na daljinu
21. Korisnici koji su nedavno stupili u vezu
22. Korisnici koji imaju novi posao
23. Korisnici koji su se tek verili
24. Korisnici koji su se tek venčali
25. Korisnici koji su se nedavno preselili
26. Korisnici kojima je uskoro rođendan
27. Roditelji korisnika
28. Korisnici koji očekuju prinovu
29. Majke korisnika, podeljene po tipovima
30. Kornisici za koje postoje velike šanse da se otisnu u svet politike
31. Konzervativci i liberali
32. Status veze
33. Poslodavac korisnika
34. Provredna grana u kojoj je korisnik zaposlen
35. Vrsta posla koji obavlja zaposleni
36. Tip kancelarije u kojoj radi korisnik
37. Interesovanja korisnika
38. Korisnici koji poseduju motocikl
39. Korisnici koji planiraju da kupe automobil (kao i tip automobila, marka, i koliko uskoro bi to moglo da se dogodi)
40. Korisnici koji su nedavno kupili neki deo za svoj automobil
41. Kornisnici kojima će najverovatnije u skorije vreme biti potreban auto-servis ili neki deo za automobil koji poseduju
42. Vrsta i marka automobila koji korisnik trenutno vozi
43. Godina kada je auto kupljen
44. Starost automobila
45. Koliko novca bi otprilike korisnik bio spreman da potroši na naredni automobil
46. Gde će najverovatnije korisnik kupiti sledeći automobil
47. Koliko ljudi radi u kompaniji u kojoj je zaposlen korisnik
48. Kornisici koji su osnivači malog preduzeća
49. Korisnici koji rade kao šefovi ili menadžeri
50. Kornsici koji su dali određenu sumu novca u dobrotvorne svrhe (kategorisani prema tipu stvari za koju su izdvojili novac)
51. Operativni sistem koji korisnik koristi
52. Korisnici koji igraju igre pute web pregledača
53. Korisnici koji poseduju neku igračku konzolu
54. Korisnici koji su nekada napravili Facebook događaj (Facebook event)
55. Kornisici koji su koristili opciju ‘Facebook Payments’
56. Korisnici koji su potrošili više nego u proseku Users who have spent more than average on Facebook Payments
57. Korisnici koji upravljaju određenim Facebook stranicama (administratori)
58. Korisnici koji su nedavno objavili neku fotografiju na ovoj društvenoj mreži
59. Internet pregledač koji korisnik koristi
60. Imejl servis koji korisnik koristi
61. Korisnici koji lako prihvataju najnovije tehnološke trendove, kao i oni koje to mnogo ne zanima
62. Iseljenici (podeljeni prema zemljama iz kojih potiču)
63. Korsinici koji su klijenti nacionalne, regionalne banke ili kreditne unije
64. Korisnici koji su investitori (podeljeni u različite grupe prema tipu investicija)
65. Boj kreditnih linija
66. Korisnici koji aktivno koriste kreditne kartice
67. Vrsta kreditne kartice korisnika
68. Zaduženi korisnici
69. Korisnici koji održavaju balans na kreditnoj kartici
70. Korisnici koji slušaju radio
71. Vrsta TV sadržaja koji korisnik preferira
72. Korisnici koji poseduju mobilne uređaje (podeljeni prema tipu uređaja koji poseduju)
73. Vrsta internet konekcije
74. Korisnici koji su nedavno kupili smartfon ili tablet računar
75. Kornisici koji na svojim smartfonima ili tablet računarima koriste internet
76. Korisnici koji koriste kupone
77. Vrsta odeće koju kupuju članovi domaćinstva u kojem korisnik živi
78. Vreme u godini kada članovi domaćinstva u kojem korisnik živi troše najviše novca na kupovinu
79. Kornisici koji u velikoj meri kupuju pivo, vino i alkoholna pića
80. Korisnici koji idu u kupovinu namirnica (kao i koje vrste)
81. Korisnici koji kupuju proizvode za negu lepote
82. Korisnici koji kupuju lekove protiv alergija, kašlja i prehlade, lekove protiv bolova i lekove koji mogu da se kupe bez recepta
83. Korisnici koji troše novac na kućnu hemiju
84. Korisnici koji troše novac na igračke za decu ili proizvode za ljubimce
85. Korisnici čija domaćinstva poručuju više stvari od porodica koje troše prosečan iznos
86. Korisnici koji su skloni kupovini putem interneta
87. Tipovi restorana u kojima korisnici obeduju
88. Tipovi prodavnica u kojima korisnici kupuju
89. Korisnici koji smatraju primamljivim ponude kompanija u vezi sa osiguranjem automobila, višim obrazovanjem, hipotekom, pripejd kreditnim karticama ili satelitskom TV
90. Vreme koje su korisnici proveli živeći u kući
91. Korisnici koji će se najverovatnije uskoro preseliti
92. Korisnici koje interesuju Olimpijada, američki fudbal, kriket ili Ramazan
93. Korisnici koji često putuju, bilo da se radi o turističkim ili poslovnim putovanjima
94. Korisnici koji putuju na posao
95. Tip odmora koji korisnik preferira
96. Korisnici koji su se nedavno vratili sa putovanja
97. Korisnici koji su nedavno koristili neku od aplikacija namenjenih putovanjima
98. Korisnici koji učestvuju u tajmšeru (višegodišnji zakup stana u nekom turističkom mestu koji dve osobe (ili više njih) koriste u različito doba godine).
(Telegraf.rs / Izvor: dailymail.co.uk)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Drejk
Mrzelo me je da citam sve do kraja, pretpostavljam da znaju i koliki mi je.
Podelite komentar