Evo zašto NIKAKO NE VALJA da ostanete ULOGOVANI na Facebooku!
Kompanija na ovaj način prikuplja podatke o svojim korisnicima i plasira im oglase u skladu sa njihovim interesovanjima, a na osnovu "surfovanja"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
aleksandar
Samo Adblock+ + Gostery + Disconnect I nema pracenja reklama i slicno tome
Marketing stručnjak
A dobro što se od svega pravi panika.Pa šta je tu loše ako dobiješ oglase za stvari koje te zanimaju? Bolje nego da dobijaš one koji ti ne trebaju.Ovako ljudi lakše nalaze ono što im treba.