SVI ZNATE KO JE ZAKERBERG, A NE ZNATE KO JE ZAKERMEN iako vas svakog dana užasno NERVIRA

  • 3

Ako ste ikada zatekli sebe kako vičete na kompjuter jer vam je po milioniti put iskočila neka "pop-up" reklama, znajte da je za to kriv čovek pod imenom Itan Zakermen.

Itan je danas na čelu "Center for Civis Media" na MIT univerzitetu, a u periodu kada je stvorio "pop-up" reklame radio je za kompaniju Tripod.

Zakermen je prošle godine u eseju pod imenom "The Internet's Original Sin" preuzeo potpunu odgovornost za stvaranje dosadnih reklama koje nam svakodnevno iskaču sa svih strana dok surfujemo internetom. On je na ovu ideju došao tokom rada u kompaniji Tripod koja je nudila besplatne web-stranice potrošačima i koja je pet godina pokušavala da pronađe način za stvaranje prihoda.

- Poslovni plan koji nam je omogućavao finansiranje bio je advertajzing. Model koji nam je u tome pomogao bio je analiziranje početnih strana korisnika, kako bi bolje mogli da im "serviramo" reklame. Tokom tog puta na kraju smo došli do toga da smo kreirali najomraženiji alat u advertajzingu, a to su upravo "pop-up" reklame - istakao je Zakermen.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Ideja iza "pop-up" reklama je bila da se reklame pojavljuju kada korisnik poseti određenu stranicu, a da one ne ugrožavaju i umanjuju sadržaj same te stranice.

- Na ideju smo došli kada se velika auto-kompanija žalila što je kupila baner reklamu na stranici koja promovisala analni seks. Napisao sam kod koji je reklamu pokretao u zasebnom prozoru. Žao mi je, naše namere su bile dobre - zaključio je Zakermen.

Najnovije vesti iz sveta kompjutera, igrica, mobilnih telefona, gedžeta možete pratiti i na našoj Facebook stranici!

(Telegraf.rs / Izvor: mentalfloss.com)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA