FACEBOOK IZLUĐUJE KORISNIKE OVIM PORUKAMA: Da li ste ih i vi dobili? (FOTO)
U proteklih nekoliko nedelja korisnici Facebooka počeli su da od ove društvene mreže dobijaju poruke u kojima im zahvaljuju što koriste čuveni sajt. Postovi zahvalnosti pojavljuju se sporadično na News Feed-u, a mnogim ljudima ova promena ide na živce.
Kada vidite na čemu je Facebook zaradio 900 miliona dolara, ŠOKIRAĆETE SE!
Poruka uglavnom sadrži tekst u kojem Facebook korisniku želi dobro jutro, dan ili veče u zavisnosti od doba dana, a u nastavku se potom zahvaljuje toj osobi što koristi društvenu mrežu i poručuje im da uživaju na Facebooku tog dana.
Ovi postovi su takođe izbezumili mnoge korisnike jer ne znaju zbog čega je Facebook odjednom odlučio da s ljubaznošću zahvaljuje ljudima što ga koriste.
Mišljenja su podeljena pa postoje i oni kojima se baš sviđa što im Facebook poželi dobro jutro ili dan i zahvali im se na korišćenju.
Pogledajte neke od tvitova:
Good morning to you, Facebook! I hope I do enjoy Facebook today. (Why are you so friendly all of a sudden?) pic.twitter.com/dtp0r3lREP
— Susan Whelan (@nolamaven) November 4, 2015
why on EARTH is facebook wishing me a goodevening like im not that lonely!!!! i think pic.twitter.com/t7NmVTmaJe
— 猫耳 nyna (@nynalith) November 4, 2015
"Good morning Filip! Thanks for being here — Enjoy Facebook today." Aw... ... ... ... ... pic.twitter.com/3aDV8euxRy
— Filip Hnízdo (@FilipNest) October 27, 2015
Man, GTFO with this grandma's greeting doily crap, @facebook. pic.twitter.com/EJdgbabLKg
— Jeremy QA Gibbens (@afterglide) October 27, 2015
this makes me feel weird. it kinda makes me feel like I shouldn't be on Facebook.... GOOD EVENING??!! pic.twitter.com/tcI3AbsLzE
— Cass A Nova ✩☽ (@cassettya) October 26, 2015
Oh, okay Facebook. Thanks for the greeting? pic.twitter.com/kNrJ7XgBhv
— Ashlyn Still (@ashlynstill) October 13, 2015
(Telegraf.rs / Izvor: thenextweb.com)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.