PINTEREST IMA RIVALA: "Fensi" - društvena mreža u obliku slasnog sladoleda

  • 0

"Fensi" (Fancy) - rival Pinteresta posvećen visoko-tehnološkom dizajnu, modi i putovanjima koji omogućava korisnicima da krstare po nepreglednom moru stvari koje zatim "fensuju", kategorišu po svojoj volji, komentarišu i kupuju - predstavio je danas nove opcije koje uključuju slajdšou, četiri nova jezika i vizuelni pretraživač koji omogućava korisnicima da pretražuju po bojama.

Ovaj poslednji novitet zasnovan je na tehnologiji koju je razvio sam "Fensi", i premda mnogi ne znaju, čitav sajt je nastao na osnovu projekta "Fejsbuka za stvari", koji je bio aktuelan pre dve godine.

Projekat je pretraživao veb za slikama, na osnovu teksta, oblika, veličine i boje. Do kraja 2010. godine, ovaj projekat imao je više stotina miliona stvari u svojoj bazi podataka, i dodavao je preko dva miliona svake nedelje.

Android aplikacija ima već preko 500 hiljada korisnika

- Pokušavamo da napravimo "kanonski" katalog stvari - kaže Ajnhorn, jedan od tvoraca "Fejsbuka za stvari", koji se pretvorio u "Fensi". - Svaka stvar na našem sajtu se odnosi na nešto što realno postoji u svetu.

Jedan od najvećih investitora u "Fensi" je francuska firma koju vodi Fransoa Anri Pino, koji je vlasnik najvećih modnih brendova na svetu: Gučija, Botege Venete, Iv Sen Lorena i Balensijagija su neki od njih. Tu je takođe i Bob Pitman, čovek koji je stvorio MTV.

Ovaj servis je korak ispred Pinteresta, i zahvaljujući činjenici da već ima jako popularnu mobilnu aplikaciju: na Androidu ima već preko pola miliona korisnika.

Kanje Vest i Ešton Kučer su veliki simpatizeri "Fensija"

Od kako trgovci mogu direktno da postavljaju svoje ponude na "Fensi", preko hiljadu njih se prijavilo i postavilo preko 500 hiljada ponuda. Neke od njih koštaju svega pet dolara, dok su druge znatno skuplje: kao što je deset hiljada dolara vredan sat.

Jedan dizajner je čak uspeo da privuče pažnju za svoj magnetni prekidač za svetlo, i dobio je 250 hiljada dolara investicije da pokrene posao.

Ajnhorn tvrdi da je servis na putu da dođe do deset miliona "fensija" (kao lajkova") ovog meseca, a narednog se očekuje rast na 15 miliona - procena donesena na osnovu trenutnog rasta.

Ovaj sajt već ima neke jako važne simpatizere, poput Kanje Vesta, Eštona Kučera, Džeka Dorsija, jednog od osnivača Tvitera i Krisa Hjuza iz Fejsbuka.

(M. B.)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA