NAJVEĆE REGIONALNO OKUPLJANJE MEDIJSKE INDUSTRIJE: Uspešno završen još jedan Weekend Media Festival u Rovinju

  • 0

Osmi po redu Weekend Media Festival u Rovinju, najveće regionalno okupljanje industrije medija i komunikacija, ali sve više i ostalih industrija, uspešno je završen dvostrukim koncertom zagrebačkih pank veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa.

Uprkos logističkim teškoćama, zbog blokade granica, u Rovinj je stiglo oko 4.000 posetilaca iz celog regiona, koji su u dva dana mogli birati između više od 60 predavanja, panela i prezentacija vrlo širokog spektra tema, od marketinga i PR-a, preko medija i telekomunikacija, do zdravstva i muzike.

- Uvod u ovaj osmi Weekend bio je turbulentan za celu regiju, ali na kraju smo veoma zadovoljni kako se naš festival odvijao. Gotovo svi koji su to želeli na kraju su i stigli u Rovinj, reakcije na pripremljeni program su odlične, dvorane su bile pune, vođene su zanimljive i dinamične rasprave, a na kraju smo se svi sjajno zabavljali do ranih jutarnjih sati. Weekend je već postao tradicija, mesto kojem se ljudi iz regiona vraćaju, siguran sam da će tako biti i sledeće godine - rekao je direktor festivala Tomo Ricov.

Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem je održano dodatnih desetak prezentacija. „Svake godine proširujemo broj tema pa je interes za učešće u programu Weekenda sve veći. Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sledeće godine možete očekivati nešto novo, ne samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Foto: Promo Foto: Promo

U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostalog, saznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju, Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia,Full of Life“, a članovi grupe Laibach preneli su svoja iskustva iz Sjeverne Koreje. Drugog dana posetioci Weekenda saznali su tajne PR-a iz Silicijumske doline i pet megatrendova u medijima, oglašivači i agencije su se obavezali na odgovorniju komunikaciju prema deci s obzirom na rast gojaznosti, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u inostranstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoje podrške pojedinim političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.

Foto: Promo Foto: Promo

Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i sveta predstavilo je najnovije trendove u svetu komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svetskog rekordera Kolina Džeksona, slavnog TV producenta Pita Radoviča, glavnog urednika Digidaya Brajana Moriseja i PR gurua Džonatana Hiršona. Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamnih radova iz celog regiona, a dodeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.

Weekend je i ove godine pratilo oko 500 akreditovanih novinara, a 400 studenata iz regiona dobilo je besplatne akreditacije. Pripreme za sledeći, 9. Weekend Media Festival, već su počele.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA