KONAČNO IZRAČUNALI: Evo koliko u kešu vredi vaš Facebook profil!
Da li ste se ikada zapitali odakle Facebooku toliko novca? Razmislite. Ne prodaju ništa, a reklame jedva da su i vidljive na stranici. Ipak Facebook vredi milijarde.
OVE PREČICE ZA SMARTFON SIGURNO NE ZNATE: 32 sakrivena koda na vašem telefonu!
Odgovor je: informacije. Ono što Facebook prodaje za milijarde dolara su informacije koje im mi, obični korisnici, dajemo besplatno.
U svetu socijalnih mreža, korisnici su mašina za novac čak i kada ne kupuju ništa. Razlog tome je taj što su socijalne mreže izuzetno bitan i opsežan alat za marketinško istraživanje. Svaki put kada kliknete "like", "share", pridružite se fan stranici ili čak dodate novog prijatelja, vi stvarate novi paket statistike za koje će velike korporacije ponuditi ogromne novce da ga se domaknu, prenosi pixelizam.com.
Koliko vaš profil i aktivnosti vrede u dolarima? Na temelju informacija do koje je javnost došla pre nego što su Facebookove deonice postale javne, Wall Street Journal je procenio vrednost pojedinačnih profila, lajkova…
– Samo vaše prisustvo vredi oko 81 dolar,
– Svaki vaš prijatelj na profilu vredi oko 0,62 dolara,
– Svaki vaš "like" vredi oko 0,03 dolara,
– U proseku, svaki profil vredi 1.800 dolara i
– Ozbiljna poslovna grupa ili page vredi 3.1 milion dolara.
Facebook ima skoro milijardu korisnika, koji troše ukupno 9.700.000 minuta dnevno aktivno i besplatno dodajući nove informacije i statističke pakete.
Prema Facebookovom izveštaju iz decembra 2011. godine, imali su 845 miliona korisnika. To je porast u odnosu na 608 miliona u 2010. godini i 360 miliona u 2009. godini. Facebook tvrdi da korisnici pritisnu "like" ili postave komentar 2,7 milijardi puta dnevno. Gledajući eksponencijalni Facebookov rast u poslednje tri godine, procenjuje se da su prikupuili 2.11 triliona informacija koje mogu prodati.
Na taj način, Facebook zarađuje oko 1.2 miliona dolara dnevno od besplatnog rada svojih korisnika, stvarajući ono što Wall Street Journal naziva "najveća neplaćena radna snaga u istoriji".
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ĆupričaninSWE
Najveći broj od svega navedenog pripada populaciji koja je mlađa od 20 godina, tako da informacije koje oni ostavljaju i nisu od nekog značaja.
Podelite komentar
Dr
Ja bih da naplatim!? :-)
Podelite komentar
1776
Odma ga prodajem ako je tako.
Podelite komentar