DA LI ĆETE ZBOG OVOGA UGASITI PROFIL? Ovo su nova Facebook pravila

 
  • 42

Kako se navodi na zvaničnom blogu kompanije, sve što je Facebook rešio da promeni je najviše zbog svojih korisnika, i njihovih predloga i sugestija

Danas je Facebook svim svojim korisnicima poslao obaveštenje da od 1. januara 2015. godine stupaju na snagu neka nova pravila. Reč je o novim uslovima korišćenja, kao i boljem plasiranju reklama koje svakodnevno viđamo.

U delu sajta koji se zove "Privacy Basic" korisnici će na interaktivan način moći da saznaju sve što ih zanima o korišćenju popularne društvene mreže. Tu će korisnicima biti objašnjeno šta ljudi mogu da vide na njihovim profilima, kako drugi mogu da komuniciraju sa vama, kao i šta vi možete videti u sopstvenom "News Feed-u". 

Kompanija će novim uslovima korišćenja poboljšati i tipove reklama koje nam "servira". Novom politikom Facebook će "naučiti" još više stvari o korisnicima, i svima ponuditi reklame na osnovu toga šta koga interesuje. Od sada ćemo viđati iste reklame na svim uređajima sa kojih pristupamo ovoj društvenoj mreži, a kada jednom neki oglas označimo kao "nepoželjan", on se više nikada neće ponovo pojaviti.

Samim prihvatanjem uslova korišćenja odavno smo dozvolili ovoj društvenoj mreži da prikuplja veliki broj informacija o nama, kao što su mesto na kojem se nalazimo, ime, prezime, datum rođenja, a na osnovu toga šta pratimo (lajkujemo i komentarišemo), Facebook može dobiti i neku opštu sliku o profilu korisnika.

Najavljeno je i da će u nekim regijama, internet gigant početi da testira i takozvano "Buy" dugme koje će korisnicima omogućiti da kupuju različite proizvode bez potrebe da napuštaju stranice popularne društvene mreže.

Celokupno obaveštenje o novim uslovima možete pročitati OVDE.

Da li će i ovog puta Facebook-u uspeti da izmanipuliše svoje korisnike i bez problema ih natera na nova pravila i uslove korišćenja, ili će se ovoga puta korisnici "dići na noge" i napustiti "plave strane", ostaje nam da vidimo.

Najnovije vesti iz sveta kompjutera, igrica, mobilnih telefona, gedžeta možete pratiti i na našoj Facebook stranici!

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • petar

    26. novembar 2014 | 12:38

    Ja sam svoj nalog davno ugasio !

  • Izet

    26. novembar 2014 | 12:32

    Addblocker cini cuda nigdje reklami

  • Tramp

    26. novembar 2014 | 16:18

    Stvar je u tome što i Facebook i bilo koju drugu aplikaciju apsolutno ne interesuje vaša privatnost,vaš život,slike i ostalo već isključivo interesovanja i životne navike na osnovu kojih vam plasiraju proizvode i prodaju reklame od kojih i žive.Ne zanosite se da ste ikome na ovom svetu,osim vama bliskih ljudi,interesantni i bitni.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA