Partnerstvo Httpool-a i Twitter-a donosi oglase na popularnu društvenu mrežu
Httpool je angažovan od strane Twittera kao partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Brendovi i marketinške agencije sada mogu blisko da sarađuju sa lokalnim timovima, kako bi izvukli najviše iz svojih aktivnosti na Twitteru.
Zemlje podržane kroz ovo partnerstvo uključuju Srbiju, Austriju, BiH, Bugarsku, Hrvatsku, Česku Republiku, Makedoniju, Rumuniju, Sloveniju, Švajcarsku i Ukrajinu.
- Sa više od 500 miliona tvitova dnevno, Twitter je dom razgovora, sa prijateljima ili sa nekim koga ne poznajete iz drugog dela sveta. To je mesto gde ljudi dolaze kako bi otkrili šta se dešava u njihovom svetu, a to čini Twitter odličnim mestom za približavanje brendova i njihovih korisnika. Kompanije širom centralne i istočne Evrope već koriste Twitter kako bi oslušnule potrebe klijenata i sebe prirodno pozicionirale, zato smo i uzbuđeni zbog partnerstva sa Httpoolom koje će kompanijama pomoći da koriste Twitter oglašavanje kako bi zaokružile ove napore - izjavila je Keti Lampe, direktor prodaje za EMEA region u Twitteru.
Prema istraživanju kompanije Nielsen, sprovedenom u Velikoj Britaniji, troje od petoro korisnika Twittera prati najmanje jedan brend. Čak 76 odsto ljudi na Twitteru su aktivni na mobilnim uređajima, što daje oglašivačima savršenu priliku da se obrate ljudima u pokretu, u trenutku kada je njihov sadržaj najrelevantniji.
Takođe, jedna od tri osobe koje su pokazale interesovanje za aktivnosti nekog brenda na Twitteru, nastavile su i sa kupovinom tog brenda.
- Twitter je jedinstven zato što je javan i zato što se sve odvija u realnom vremenu. To ljudima daje odličan način da ostanu uvek u kontaktu sa svim temama koje ih interesuju. Kompanije iz centralne i istočne Evrope sada imaju još bolji način da se povežu sa postojećim i potencijalnim klijentima oko tih interesa, sa pravom porukom u pravom trenutku. Mi smo ponosni što ćemo raditi sa Twitterom kako bismo omogućili oglašavanje u ovom regionu i radujemo se što imamo mogućnost da pomognemo kompanijama da osnaže svoje postojeće online zajednice, ispričaju svoju priču, povećaju lojalnost i na kraju povećaju broj preporuka i prodaju - kaže Aljoša Jenko, osnivač i CEO kompanije Httpool.
- Twitter se savršeno uklapa u Httpool-ovu ‘cross channel ad network’ ponudu. Naše partnerstvo će omogućiti da Httpool obezbedi domaćim oglašivačima još kvalitetniji pristup najrelevantnijim domaćim i međunarodnim kanalima sa jednog mesta - kaže Rade Tričković, Managing Director Httpool Srbija.
Imenovanje Httpoola kao direktnog Twitterovog prodajnog partnera daje brendovima pristup svim proizvodima, uslugama i podršci koja je dostupna od strane Twittera.
Twitter ima tri glavne oglasne jedinice:
Promoted Tweets – Promovisani tweet-ovi su uobičajeni tweet-ovi koji imaju dodatnu prednost da mogu da dosegnu do postojećih, ali i do onih potencijalnih pratilaca koji su verovatno zainteresovani za nalog oglašivača.
Promoted Accounts – Za brzu izgradnju aktivne zajednice pratilaca i uticajnih tviteraša sa kojima je moguće ostvariti konstantnu komunikaciju i čije je angažovanje moguće na stalnoj osnovi.
Promoted Trends – Trendovi na Twitteru su popularne teme koje se upravo dešavaju. Oni imaju najveću izloženost, jer su postavljeni na vidnom mestu pored korisnikovog profila.
Twitter takođe pruža analitiku za brendove i agencije koje koriste oglase, kako bi bolje pratili aktivnost oglašavanja, naučili više o ponašanju potrošača i prilagodili kampanje u cilju postizanja još boljih rezultata.
Za više informacija o Twitter poslovnim rešenjima i korisnim savetima kako da na najbolji način iskoristite vaše prisustvo na Twitteru, posetite business.twitter.com.
Httpool je internacionalni ‘cross channel ad network’ i optimalni partner za agencije koje tragaju za digitalnim rešenjima u domenu oglašavanja. Nudi najširi asortiman oglašivačkih proizvoda i rešenja preko display, video, engagement, social i performance kanala, kako mobilnih tako i desktop uređaja.
Httpool koristi najsavremenije vlastite i licencirane tehnologije, ima veliko međunarodno iskustvo i predstavlja Twitter, Microsoft, BBC, AOL, Spotify i druge odabrane globalne i lokalne izdavače preko svojih 14 kancelarija u centralnoj i istočnoj Evropi i Aziji. Za više informacija posetite www.httpool.rs
Twitter (NYSE: TWTR) je globalna platforma za javno izražavanje i razgovor u realnom vremenu. Razvojem fundamentalno novog načina za ljude, da kreiraju, distribuiraju i otkriju sadržaj, Twitter je demokratizovo kreiranje sadržaja i distribuciju, omogućavajući da svaki glas širom sveta dobije eho odmah i bez filtriranja.
Servisu se može pristupiti preko Twitter.com, sa mobilne aplikacije za Twitter sa velikog broja uređaja, kao i SMS porukama. Dostupan na više od 35 jezika, Twitter ima više od 270 miliona mesečnih aktivnih korisnika. Za više informacija, posetite discover.twitter.com.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Insert your name here:
Velika stvar,samo instaliras ad block plus i caos..
Podelite komentar