OVAKO SE ZARAĐUJE OD JUTJUBA: Priča o Heriju i Čarliju
"Čarli me je ujeo za prst" ("Charlie bit my finger") postao je hit na Internetu i do sada je pregledan više od 400 miliona puta.
S obzirom na to da Jutjub plaća svim korisnicima koji postave originalan video, a budu pregledani više od milion puta, roditelji mališana iz videa su zaradili zavidnu sumu novca: o sličnoj stvari smo pisali ranije.
A kako stoje stvari, uz pomoć Internet agenata, dečaci bi uskoro mogli da postanu zaštitna lica nekih brendova - od ajfon aplikacije do knjige zasnovane na njihovim ludorijama.
Njihov otac Hauard Dejvis-Kar, koji radi za jednu američku softversku kompaniju, kaže da će novac prvestveno trošiti na obrazovanje svoje popularne dece.
Vlasnik Viral Spirita, kompanije koja se bavi maksimiziranjem profita od klipova postavljenih na Internetu, Demijan Kolijer, kaže da imaju velike planove za "Brend Čarli". Planiraju da naprave aplikaciju za Ajfon, u kojoj će korisnici moći da postave svoju sliku, pa da izgleda kao da njih Čarli grize za prst.
Planira se i serija dečijih knjiga, gde će se, između ostalog, objašnjavati kako ne valja ujedati druge za prst, a razmišlja se i o animiranoj seriji koja bi se prikazivala na televiziji.
(J. G. / Foto: Harry and Charlie Official Blog)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.