Evo kako da postanete popularni na internetu (FOTO)

  • 1

Ukoliko se reklamirate putem društvenih mreža, sopstvenog web sajta ili na neki drugi način putem interneta, potrebno je da znate da je veoma bitna dužina svih promo tekstova. Svako ko se oglašava na ovaj način ima za cilj da to bude što čitanije, i da tekst, tvit ili post vidi i klikne što veći broj ljudi.

U nastavku pokušaćemo da vam pomognemo da vaše objave na internetu budu što čitanije.

Idealna dužina tvita je 100 karaktera

Prema istraživanju agencije Buddy Media, 100 karaktera u tvitu donosi najveću angažovanost i efikasnost poruke. Podaci pokazuju da tvitovi kraći od 100 karaktera imaju 17 odsto višu stopu angažovanja ili uključenosti primalaca poruke.

Ovo istraživanje Buddy Media-e slično je studiji agencije Track Social na uzorku od 100 najpopularnijih brendova na Twitter-u koja navodi da je perfektna dužina takođe oko 100 karaktera.

Idealna dužina Facebook posta je do 40 karaktera

Prema istraživanju Džefa Bulasa u kom su učestvovali brendovi prehrambene industrije na Facebook-u, 40 je magični broj – on je izmerio efikasnost objava, definisao uz pomoć stope lajkova i stope komentara, i došao do zaključka da su veoma kratke objave do 40 karaktera (praktično, u srpskom jeziku, to je između šest i osam reči) imale za čak 86 odsto višu stopu uključenosti fanova u odnosu na ostale objave.

I dok su ovakve objave veoma retke (tek 5 odsto objava su dužine do 40 karaktera), druga sledeća kategorija su objave na Facebooku do 80 karaktera koje donose 66 odsto višu stopu angažovanja fanova.

Idealna dužina naslova članaka je šest reči

Prema nekim istraživanjima, ono što posetilac sajta prvo pogleda (ne pročita, velika je razlika) je naslov članka, i to samo prve tri i poslednje tri reči naslova. Ukoliko želite da obezbedite da vam posetilac pročita ceo naslov, najefikasnije je da on sadrži maksimalno šest reči.

Ono što je takođe veoma bitno za optimizaciju članka ili sajta je da razmišljate o svakoj reči u naslovu i njenoj prilagođenosti za pretraživače.

Idealna dužina čitanja članka je sedam minuta, 1.600 reči

Kada je u pitanju merenje sadržaja koji je najbolji za vaš sajt, agencija Medium fokusira se ne na klikovima, već na dužini pažnje. Prema podacima ove agencije, idealna dužina članka je ona koju posetioci čitaju sedam minuta.

Ipak, ukoliko gledamo idealnu dužinu članka bloga iz perspektive SEO-a, kao što je istraživala agencija SerpIQ, zaključak je da dužina članka zavisi i da je potpuno različita od sajta do sajta.

Idealna dužina paragrafa je 40-55 karaktera

Ovo praktično znači da bi idealni paragraf teksta trebalo da bude širok osam do 11 reči, ali pošto je danas popularna različitost fontova na sajtovima, preporučujemo da isprobate sve opcije i odaberete onu koja je najefikasnija kada su u pitanju čitaoci.

Idealna dužina video prezentacije je 18 minuta

Organizatori čuvenih TED konferencija došli su do zaključka da je 18 minuta idealna dužina prezentacije i interesantno je, da su i od čuvenih govornika kao što su Bil Gejts i Bono U2 tražili da svoje govore prilagode ovom limitu.

Idealna dužina naslova web stranice je 55 karaktera (sa praznim mestima) 

Title tag je sigurno jedan od najvažnijih delova vašeg sajta koji se direktno prikazuje u rezultatima pretrage. Najnovije promene dizajna stranica sa rezultatima pretraživanja Google pretraživača znače da je maksimalna dužina prikaza naslova u rezultatima 60 karaktera. Ukoliko vaš naslov prelazi ovaj limit, Google će automatski skratiti prikaz.

Idealna dužina internet domena je osam karaktera

Prema istraživanju Daily Blog Tipsa u kojem je istraživana dužina domena 250 najposećenijih sajtova u svetu, idealna dužina je osam ili manje, iz razloga što se lako pamti, jednostavno izgovara, ne sadrži specijalne karaktere i uglavnom je .com ekstenzija.

(Telegraf.rs / Izvor: bizniscentar.net)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA