Nekada ih nisu imali, a sada plan sa reklamama postaje Netflixov najjači adut
Netflix je ostvario značajan uspeh sa svojim planom sa reklamama, dostigavši 70 miliona mesečnih korisnika u samo dve godine od uvođenja ove opcije. Ovaj rezultat dolazi posle prilično ubrzanog rasta - samo u maju kompanija je prijavila 40 miliona korisnika na pretplati sa reklamama, što znači da je u kratkom roku ostvarena velika ekspanzija.
Jedan od faktora koji je doprineo popularnosti ovog plana jeste to što čini čak 50% novih pretplata u zemljama gde je dostupan. Netflix je ovu pretplatu lansirao u novembru 2022. godine, u zemljama kao što su SAD, Australija, Brazil, Velika Britanija, Kanada, Francuska, Nemačka, Japan i mnoge druge.
Podsticaji ka jeftinijoj opciji sa reklamama dodatno su doprinosili rastu korisničke baze. Naime, Netflix je obustavio svoju najjeftiniju opciju bez reklama, što je korisnike podstaklo da pređu na paket sa reklamama po ceni od 6,99 dolara mesečno. Kompanija je radila i na poboljšanju funkcionalnosti ovog plana, uvodeći mogućnost gledanja sadržaja u boljoj rezoluciji i sa do dva simultana strima.
Planovi za globalnu ekspanziju oglasne platforme
Netflix takođe razvija sopstvenu tehnologiju za plasiranje reklama, koju je prvo testirao u Kanadi, sa planovima da je proširi globalno tokom sledeće godine. Iako trenutno radi u partnerstvu sa Microsoftom za prodaju oglasa, ova promena omogućava Netflixu veću kontrolu i fleksibilnost u oglašavanju. Korisnici na osnovnim planovima mogu očekivati oglase čak i tokom prenosa uživo, uključujući prenos božićne utakmice u američkom fudbalu.
U svom poslednjem kvartalnom izveštaju, Netflix je prijavio rast od 5 miliona novih pretplatnika, što sada ukupno iznosi 282,7 miliona korisnika na globalnom nivou. Kao dodatni benefit, svim pretplatnicima će biti omogućen besplatan prenos uživo borbe između Majka Tajsona i Džejka Pola, čime Netflix dodatno proširuje atraktivnost svojih ponuda.
(Telegraf.rs)
Video: Multidisciplinarna izložba "Fortitude" otvorena u TC Galerija u Beogradu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.