Kongres pritiska Zakerberga: Zašto Meta dozvoljava reklamiranje kokaina i ekstazija?

 
 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Zabrinjavajuće je što ovi oglasi nisu skriveni sadržaji sa mračnog interneta, već su odobreni i monetizovani od strane kompanije Meta

Kongres Sjedinjenih Američkih Država zatražio je od Marka Zakerberga, izvršnog direktora kompanije Meta, objašnjenje zašto se oglasi koji promovišu ilegalne supstance poput kokaina i ekstazija pojavljuju na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

19 članova Kongresa iznelo je ozbiljne zabrinutosti u vezi s ovim, pozivajući se na izveštaj organizacije Tech Transparency Project (TTP), koja je otkrila stotine takvih oglasa na Metinim platformama.

Prema izveštaju TTP-a, mnogi od ovih oglasa otvoreno promovišu droge, koristeći fotografije koje prikazuju tablete, prahove, pa čak i cigle kokaina, dok usmeravaju korisnike ka drugim aplikacijama poput Telegrama.

Zabrinjavajuće je što ovi oglasi nisu skriveni sadržaji sa mračnog interneta, već su odobreni i monetizovani od strane kompanije Meta, prenosi Engadget.

Zakonodavci su u pismu upućenom Zakerbergu izrazili zabrinutost zbog Metinog očiglednog propusta u kontrolisanju ovakvih sadržaja, zahtevajući jasne odgovore o tome kako kompanija namerava da spreči dalju promociju ovakvih oglasa. Takođe su tražili podatke o učestalosti pregleda i interakcija sa ovim oglasima. Meta ima rok do 6. septembra da odgovori na ove zahteve.

Ovaj slučaj dodatno osvetljava problem nedostatka efikasnog nadzora nad oglasima na društvenim mrežama, što podstiče sumnje u Metinu posvećenost društvenoj odgovornosti.

(Telegraf.rs)

Video: Zvezda četvrtim golom torpedovala Čukarički

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • bl@

    16. avgust 2024 | 15:17

    Zasto? Pa, za pare... Pare su u danjasnjem svijetu sve, nebitno kako ste dosli do njih.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA