Oglašavanje na TikToku dostupno i u Srbiji preko Alepha

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što je rezultiralo profesionalnim upravljanjem portfolia proizvoda, dubinskim razumevanjem publika na platformi i optimalnih strategija za brendove u različitim fazama zrelosti i nivoa poslovanja.

Sa više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta i 150 miliona samo u Evropi, TikTok nastavlja da raste, privlačeći sve više ljudi zanimljivim sadržajem. Brendovi su brzo postali vitalni deo TikTok zajednice, a sama zajednica je nebrojeno puta dokazala svoj veliki uticaj čineći da se njihovi omiljeni proizvodi rasprodaju u vrlo kratkom roku.

Ovom saradnjom, od 29. jula 2024. godine, brendovi mogu iskoristiti priliku da još bolje dosegnu i osvoje pažnju kupaca putem privlačnih TikTok oglasnih formata. Crpeći iz svog stručnog rada i bogatog iskustva u saradnji s globalnim platformama, Aleph nudi lokalno targetiranje, studije slučaja, virtuelne i offline događaje, edukativne materijle i kreditnu liniju, pružajući rešenja za oglašavanje fokusirana kako na branding, tako i performance.

Aleph je posvećen osnaživanju oglašivača na tržištima u razvoju, pomažući im da iskoriste puni potencijal TikTokove dinamične i brzorastuće baze korisnika.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA