Oglašavanje na TikToku dostupno i u Srbiji preko Alepha
TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što je rezultiralo profesionalnim upravljanjem portfolia proizvoda, dubinskim razumevanjem publika na platformi i optimalnih strategija za brendove u različitim fazama zrelosti i nivoa poslovanja.
Sa više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta i 150 miliona samo u Evropi, TikTok nastavlja da raste, privlačeći sve više ljudi zanimljivim sadržajem. Brendovi su brzo postali vitalni deo TikTok zajednice, a sama zajednica je nebrojeno puta dokazala svoj veliki uticaj čineći da se njihovi omiljeni proizvodi rasprodaju u vrlo kratkom roku.
Ovom saradnjom, od 29. jula 2024. godine, brendovi mogu iskoristiti priliku da još bolje dosegnu i osvoje pažnju kupaca putem privlačnih TikTok oglasnih formata. Crpeći iz svog stručnog rada i bogatog iskustva u saradnji s globalnim platformama, Aleph nudi lokalno targetiranje, studije slučaja, virtuelne i offline događaje, edukativne materijle i kreditnu liniju, pružajući rešenja za oglašavanje fokusirana kako na branding, tako i performance.
Aleph je posvećen osnaživanju oglašivača na tržištima u razvoju, pomažući im da iskoriste puni potencijal TikTokove dinamične i brzorastuće baze korisnika.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.