Ilon Mask pokušava da natera brendove da se oglašavaju na Twitteru: Platite ili ćete izgubiti ovo

 ≫   
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Prema novim pravilima društvene mreže Twitter, sada poznate kao X, brendovi koji u prethodnih 30 dana nisu investirali najmanje 1.000 dolara u reklame, ili 6.000 dolara u prethodnih 180 dana, biće lišeni svoje verifikacione oznake.

Twitter je uveo verifikacionu oznaku, poznatu kao zlatni bedž, kada je lansiran Twitter Blue u decembru. Izveštaji navode da Twitter mesečno naplaćuje 1.000 dolara za ovaj bedž. Međutim, za svoje najveće klijente, top 500 oglašivača i 10.000 najpraćenijih naloga kompanija, brendova i organizacija, Twitter je odustao od ove naknade.

Neke kompanije, kao što je The New York Times, odbile su da plaćaju ovu naknadu, ali su zadržale svoje bedževe, dok su drugi, kao što je Air France, izgubili svoje bedževe.

Nije jasno da li je novi minimalni iznos od 1.000 dolara za reklame dodatak na mesečnu naknadu od 1.000 dolara koju neke kompanije već plaćaju za bedž.

Ove promene dolaze u trenutku kada su prihodi od oglašavanja na ovoj društvenoj mreži u padu. Ilon Mask je ranije ovog meseca izjavio da je kompanija doživela pad prihoda od reklama za oko 50%, te da ima negativan novčani tok. Po preuzimanju platforme, polovina Twitter-ovih najvećih oglašivača napustila je platformu. U decembru 2022. godine, prihod Twittera pao je za 40% u poređenju sa istim mesecom prethodne godine.

Maskova odluka da postavi Lindu Jakarino na mesto izvršne direktorke u maju predstavlja deo napora kompanije da preokrene ovaj negativni trend. Pre dolaska u Twitter, Jakarino je bila na čelu odeljenja za prodaju reklama i partnerske odnose sa klijentima u NBCUniversal.

U nastojanju da povrate prihode od oglašavanja, kompanija je ponudila popuste nekim oglašivačima, prema izveštaju Journala.

Twitter još uvek nije odgovorio na zahtev za komentar.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA