Inovacije i kvalitet: Ključne vrednosti domaćeg brenda predstavljene na konferenciji na Jahorini
Tesla, poznati brend potrošačke elektronike, organizovao je svoju prvu veliku poslovnu konferenciju u Bosni i Hercegovini na Jahorini. Događaj, koji je trajao tri dana, predstavlja prekretnicu za kompaniju koja se brzo širi, naglašavajući njenu posvećenost inovacijama, kvalitetu i izgradnji poverenja s korisnicima.
Tokom konferencije, učesnici su imali priliku da se upuste u intenzivne diskusije, prezentacije i radionice, razmenjujući znanje i iskustva o najnovijim tehnologijama i proizvodima, koje brend Tesla nudi. Konferencija je bila platforma za stručnjake u oblasti potrošačke elektronike da podele svoje ideje, primere iz prakse i da se upoznaju sa najnovijim razvojem i budućim planovima Tesla brenda.
Mila Mamužić Kragović, Content Developer u Tesli, podelila je ključne principe kompanijske komunikacije. "Neposrednost i iskrenost su ključni elementi naše komunikacije. Želimo da korisnici osete da smo tu da im pružimo realne informacije i da se mogu osloniti na našu stručnost i podršku", izjavila je Mamužić Kragović. Ovi principi doprinose izgradnji dugoročnog poverenja sa korisnicima, čime brend Tesla nastavlja da se pozicionira kao pouzdan partner u tehnološkoj industriji.
Govoreći o strategiji privlačenja korisnika putem sadržaja, Kragović je objasnila da je fokus Tesle na stvaranju poverenja sa korisnicima. "Naša strategija za privlačenje i angažovanje korisnika putem sadržaja usmerena je na stvaranje emocionalne veze koja će trajati", rekla je Kragović.
Konferencija je takođe bila prilika da se predstave najnoviji razvojni planovi i inovacije kompanije. Vladimir Komarica, Product Development Manager u Tesli, zadužen za TV segment, istakao je da će brend Tesla nastaviti da razvija svoje televizore kako bi ispunio sve zahteve korisnika.
"U skladu sa našom krilaticom 'Tehnologija svima', trudićemo se da naši televizori odgovore na sve zahteve kupaca. U ponudi ćemo imati osnovne uređaje, ali i modele koji će biti poslednja reč tehnike, kao i sada", rekao je Komarica, naglašavajući viziju brenda Tesla o unapređenju televizijske tehnologije.
"Kao pioniri u QLED segmentu među brendovima iz ovog regiona, želimo da za par godina ova, kao i miniLED i OLED tehnologije budu svakodnevnica, da svi televizori budu proizvedeni sa navedenom podrškom, a opet, dostupni svakome", rekao je Komarica.
Što se tiče malih kućnih aparata, Srdjan Simonović, Product Development Manager u Tesli, izneo je planove za unapređenja i inovacije u proizvodima brenda Tesla. Ovi planovi uključuju razvoj novih usisivača, pametnih grejalica, kuhinjskih aparata u retro dizajnu, višenamenskih uređaja za pripremu hrane, kao i kuhinjskih robota u okviru premium serije.
"Planiramo širenje na mnoge druge grupe proizvoda u okviru kategorije malih kućnih aparata", objasnio je Simonović.
Zlatica Brajović, Team Lead – MDA, zadužena za belu tehniku, istakla je da će Tesla nastaviti da se usredsredi na kvalitet svojih proizvoda. "Jako nam je važno da naši korisnici budu pre svega zadovoljni. Takođe mnogo vodimo računa o energetskoj efikasnosti, jer smo pre svega i društveno odgovorna kompanija, i naši uređaji imaju najviše energetske klase i mogu parirati najvećim svetskim igračima”, rekla je Brajović.
Ova konferencija postavlja temelje za budući rast i razvoj Tesla brenda, potvrđujući kompanijinu posvećenost inovacijama, kvalitetu i izgradnji poverenja sa svojim korisnicima.
(Telegraf.rs)
Video: Preživeti AI revoluciju: Mark Brigs ekskluzivno za Telegraf.rs o budućnosti novinarstva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.