Od gitariste do jednog od najboljih komunikacijskih stratega na svetu: Rob Kampbel na Danima komunikacija

 
 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Govornik u Rovinju predstaviće svoj pogled na brend strategiju iz perspektive svoje tridesetogodišnje karijere

Svojevremeno je kao gitarista nastupao s nekim od najpopularnijih svetskih muzičara, a danas brend-strategiju dovodi do umeća! Na Dane komunikacija dolazi rock-zvezda novozelandske agencije Colenso BBDO (i njihov glavni strateg) Rob Kampbel, koji je strast prema muzici i komunikacijama ujedinio upravo radom sa legendarnom Metalikom, a njegovo predavanje održaće se u petak 21. apria na glavnoj festivalskoj pozornici u rovinjskom hotelu Lone.

Postoji bezbroj načina za opisivanje Robovih predavanja na Danima komunikacija. Neki bi rekli da je to traženje razloga zašto se toliko brendova ne može povezati sa svojom publikom uprkos tome što sada imaju više podataka, istraživanja i novca za marketing nego ikada.

Pritom bi bilo potrebno okrenuti se i onom kontraverznijem pitanju: šta ako alati i procesi modernog marketinga nisu dobri?

Iako će se dotaći i jednog i drugog u svom predavanju, Kampbel je bez dlake na jeziku, stoga pravi narativ njegovog predavanja "Nothing Is More Commercially Effective Than Being Culturally Ridiculous" glasi – "Ako želite biti kulturološki i kreativno moćni, prestanite biti tako prokleto dosadni“.

Moraće da presedne s jednog leta na drugi, a potom i na treći, da bi doputovao u Rovinj, stoga nema sumnje da sve učesnike zasigurno očekuje

spektakl.

Govornik u Rovinju predstaviće svoj pogled na brend strategiju iz perspektive svoje tridesetogodišnje karijere, tokom koje je radio na globalnim pozicijama nekih od legendarnih agencija kao što su Wieden+Kennedy, R/GA i Colenso.

Svoje iskustvo je praktično preneo na sve kontinente – Ameriku, Europu, Aziju i Australiju, a pritom osvojio brojna međunarodna priznanja.

Pojam uspeha vrlo je subjektivan, stoga će se intrigantni oglašivački mischief-maker, koji je osvojio niz pozornica, od Cannes Lions-a do Music Matter-a, sigurno dotaći i ono što je za njega, kako kaže, bio vrhunac karijere – kada su ga članovi Metalike nazvali debilom.

Ko sve dolazi na Dane komunikacija?

Učesnicima će se preko video snimka obratiti Edvard Snouden, ne desetogodišnjicu od razotkrivanja sistema masovnog nadzora koji je šokirao svet.

Evanđelista, futurista, naučnik, a odnedavno i uspešan pivar, Džejms Vitaker, pokazaće nam čitav niz mogućnosti, potencijala i nijansi koje budućnost nudi, kao i kako da najluđe ideje pretvorimo u neverovatno dobre poslovne poteze koji će promeniti svet.

Kada je reč o poslovnoj strategiji Munise Can tvrdi da je ključ uspeha ne usmeriti se na ego – brenda ili vlastiti – nego na transformativnu moć kolektiva.

O sve bizarnijim svetskim kontrastima govoriće istaknuti filozof Srećko Horvat u predavanju koje nosi naziv "Your Lips, My Lips, Apocalypse".

Detaljne informacije o svim predavačima kao i prijave za učešće možete naći na službenoj stranici festivala.

(Telegraf.rs)

Video: Prince Aviation otvorio najmoderniji hangar u Evropi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA