Na Dane komunikacija stiže suosnivač Media.Monksa, najveće platforme za kreativnu digitalnu produkciju
S nizom kancelarija širom sveta, među kojima su najpoznatije one u Amsterdamu, Londonu i Njujorku, i više od 9000 talentovanih radnika, Media.Monks najveća je platforma za kreativnu digitalnu produkciju na svetu.
Trofeji i priznanja vodećih međunarodnih organizacija kao što su FWA, Cannes Lions, BIMA, Webbies i Lovies pokazatelj su kreativne izvrsnosti i posvećenosti industriji – ali počeci nisu bili tako glamurozni, o čemu će na Danima komunikacija ovog aprila govoriti upravo njihov CEO Victor Knaap.
Nakon što je zarađivao za život ploveći po Evropi, ovaj je bivši skiper davne 2003. odlučio je da se usidri u nemirnim vodama Hilversuma, nedaleko od Amsterdama, i postao je predvodnik platforme Media.Monks, pretvorivši podrumsku kancelariju u globalni posao.
Uz pokretačku ulogu Media.Monksa, Knaap je i izvršni direktor kompanije S4Capital – delujući u njoj uz Sir Martina Sorela, začetnika najveće marketinške mreže na svetu i oglašivačke legende koja je već posetila Dane komunikacija.
Knaap danas osvaja pozornice svojim dinamičnim lekcijama o poslovanju i digitalnom rastu koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Baš naprotiv, jedna će osoba napustiti prostoriju uvređena, ali sledećih deset zbog njega će dobiti potpuno novi pogled na industriju. O beskompromisnosti njegovih postupaka možda najviše govori njegova pobednička formula za transformaciju malog tima u svetski kreativni brend.
Prvi je sastojak njegovo zlatno pravilo – Kupi, zameni ili umri. Drugi je – Ne igraj na sigurno! A treći i možda najvažniji: Budi ljubazan prema pripravnicima – neki od prvih pripravnika Media.Monksa sada su vodeća lica kompanije.
Za ostatak lekcija o poslovnom rastu i napretku pridružite se učesnicima Dana komunikacija u Rovinju na predavanju naziva How to Build an Agency While the Whole World is Watching.
Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnog komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko hiljada učesnika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edvarda Snoudena, koji će se učesnicima festivala pridružiti videolinkom na desetu godišnjicu od razotkrivanja sistema masovnog nadzora koji je šokirao svet; evanđelista, vizionara i rok-zvezde tehnološkoga sveta Džejmsa Vitakera; Munise Kan, strateškog stručnjaka i direktorke "Highsnobiety-a" koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; vodećeg svetskog autoriteta za sextech Bryony Cole i Viktora Knaapa, uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.