Postojanje ljudske vrste na Zemlji kraće je od ukupnog vremena provedenog u igranju Fortnitea

 
  • 0

Neosporno je da je Fortnite: Battle Royale najpopularnija igra današnjice, sa preko 350 miliona registrovanih igrača na svim platformama za koje je dostupan i sa aposultnim rekordom po broju konkurentnih igrača, koji prelazi 12 miliona.

Sasvim je logično da veliki broj igrača ima i dosta vremena provedenog igrajući Fortnite: Battle Royale, bilo da se radi o standardnim modovima igranja ili o Playground modu.

Fortnite Foto: Epic Games

Vreme provedeno u najpopularnijim igrama bilo je tema najnovijeg izveštaja sa portala GAME, koji je izračunao koliko su ukupno vremena svi igrači proveli igrajući Fortnite, ali i druge igre, kao što je World of Warcraft, Overwatch, PUBG, FIFA, i ostale.

Na ovom polju Fortnite: Battle Royale je apsolutni rekorder po broju ukupnih dana provedenih u igri - čak 3,8 milijardi dana (brojčano 3,802,500,000) što je jednako periodu od 10,4 miliona godina. To vreme provedeno igrajući najbolje je porediti sa postojanjem ljudske vrste, koja je sa svim precima prisutna na Zemlji oko 6 miliona godina, a homo sapiens se pojavio pre oko 300.000 godina, prenosi Play!Zine.

Nimalo naivna brojka, a čak i kada se uporedi sa drugim popularnim naslovima, Fortnite je daleko ispred. Podsećamo da se Fortnite pojavio krajem 2017. godine, a opet je u igri provedeno duplo više vremena nego u World of Warcraft, prisutnim još od 2004. godine - dve milijarde dana naspram 3,8 milijardi.

Ostale igre sa liste nisu probile cifru od milijardu odigranih dana, ali to je možda i sa razlogom, pošto Fortnite: Battle Royale ima dosta faktora zbog kojih je ovoliko popularan. Fortnite se pojavio u pravo vreme, kada je Battle Royale žanr igara bio na početku popularnosti i još uvek nije bio prenatrpan igrama tog tipa.

Vreme provedeno u igrama Printscreen: Game.co.uk

Podsećamo, 2017. godine je najpopularniji naslov bio PUBG koji se naplaćivao po 30 dolara i bio je dostupan samo na Steamu (PC), Fortnite je došao kao potpuno besplatna igra sa sličnom formulom i pritom je bila dostupna za konzole.

Ono što je dalje doprinelo rastu popularnosti igre je ogromna podrška developera Epic Games, koji je konstantno dodavao novi sadržaj, menjao pravila igre, i pritom ogranizovao specijalne događaje u znak dolaska nove sezone, gde se neretko menjao i čitav izgled mape. Da ne zaboravimo i razne događaje, poput koncerata, premijernog prikaza trejlera za nadolazeće filmove i slična dešavanja zbog kojih je Fortnite postao nalik društvenoj mreži.

Fortnite Foto: Epic Games

Tek nedavno je igra pretrpela pad u broju igrača i to ne zbog slabljenja popularnosti, već zbog razmirica kompanije Epic Games i Apple, koje su dovele do toga da Fortnite bude uklonjen sa iOS platforme, bez naznake da će se uskoro vratiti.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA