SanDisk Extreme SSD diskovi su "bezvredni", navodi se u više tužbi protiv kompanije Western Digital

 
 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Skandal sa serijom SanDisk Extreme i My Passport prenosnih SSD-ova razvija se sa tri kolektivne tužbe protiv Western Digital-a podnete u roku od dva dana

Prošlog četvrtka, protiv Western Digitala su podnete još dve tužbe u vezi sa SanDisk Extreme serijom i My Passport prenosnim SSD-ovima. Time se broj kolektivnih tužbi protiv Western Digitala popeo na tri u samo dva dana.

U maju, Ars Technica je izvestila o žalbama korisnika koji su tvrdili da SanDisk Extreme SSD-ovi iznenada brišu podatke i postaju nepovezivi. Li Hačinson, stariji urednik Ars-a, takođe je doživeo ovaj problem sa dva Extreme SSD-a. Western Digital, koji je vlasnik SanDiska, izdao je ažuriranje firmware-a krajem maja, navodeći da trenutno isporučeni proizvodi nisu pogođeni. Ali, kompanija nije pomenula žalbe korisnika zbog izgubljenih podataka, već samo da uređaji mogu "neočekivano da se otkače od računara".

Prošle nedelje The Verge je tvrdio da zamenski uređaj koji su dobili i nakon ažuriranja firmware-a i dalje briše podatke i postaje nečitljiv, a na Redditu postoje neke žalbe koje ukazuju na nedavne probleme sa Extreme uređajima.

Sve tri tužbe podnete protiv Western Digitala ove nedelje traže sertifikaciju kolektivnih tužbi. Jan Slos, jedan od advokata koji zastupa Metju Perina i Brajan Bajerla u tužbi podnetoj juče, rekao je Ars-u da ne veruje da će sertifikacija kolektivne tužbe biti velika prepreka u slučaju "gde postoji zajednička greška u firmware-u koja je konzistentna u svim uređajima." On je dodao da su slučajevi s greškama "pogodni za kolektivno postupanje."

Problemi i odgovori Western Digitala

U tužbi koju su podneli Peril i Bajerl naovid se da je Perin kupio "najmanje" osam SanDisk Extreme SSD-ova preko Amazona, uključujući modele Extreme i Extreme Pro od 2TB i 4TB, i da je Perin "izgubio sve podatke sačuvane na nekoliko SanDisk SSD-ova."

Slično tome, Bajerl je navodno kupio "najmanje dva" Extreme SSD-a, uključujući Extreme od 4TB, preko Amazona. Tužba tvrdi da su uređaji još uvek imali pokvaren firmware.

Kompanija Western Digital je objavila spisak uređaja za koje kaže da su pogođeni:

  • SanDisk Extreme Portable 4TB (SDSSDE61-4T00)
  • SanDisk Extreme Pro Portable 4TB (SDSSDE81-4T00)
  • SanDisk Extreme Pro Portable 2TB (SDSSDE81-2T00)
  • SanDisk Extreme Pro Portable 1TB (SDSSDE81-1T00)
  • Western Digital My Passport 4TB (WDBAGF0040BGY)

Njihova tužba navodi da "poznati problemi sa kvarnim SanDisk SSD-ovima i značajan rizik od trajnog gubitka podataka čine SanDisk SSD-ove bezvrednim za pojedince koji traže pouzdano skladištenje podataka."

Izraz "bezvredan" se takođe koristi u tužbi podnetoj u sredu od strane Nejtan Kruma. Tužba podneta u četvrtak u ime Saif Džafrija takođe je označila diskove koje je Western Digital naveo na svojoj stranici za ažuriranje firmware-a, kao i SanDisk Pro-G40 kao "bezvredne."

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA