Prošle nedelje predstavljena nova kompanija "Meta", nastala transformacijom Facebooka, odmah je pokazala svoje ambicije da uđe na tržište gedžeta, odnosno nosivih uređaja. Reč je o novom pametnom satu "zaobljenih ćoškova", koji izgledom podseća na Apple Watch, s tom razlikom što ovaj u dnu ekrana ima mali "noč" u kome je smeštena kamera.
Developer Stiv Moser je otkrio da kompanijska aplikacija koju uređaj koristi, ima mogućnost kontrole, nedavno predstavljenih, Ray-Ban Stories pametnih naočara za sunce koje koriste tehnologiju proširene stvarnosti (AR), piše Engadget.
Prema njegovim tvrdnjama, sat najverovatnije ima kućište od nerđajućeg čelika i kaiševe koji mogu lako da se skinu o zamene, dok kod unutar aplikacije ukazuje na to da će novi gedžet najverovatnije poneti ime "Milan".
Sat će korisniku omogućiti da snima fotografije i video snimke, koje će potom moći da prebaci na telefon, da ih dalje obrađuje i deli na društvenim mrežama.
U Meti se nadaju da bi njihov pametni sat na tržištu mogao da se pojavi početkom 2022. godine, ali to još nije konačno utvrđeno. A osim toga, agencija Bloomberg navodi da Mata već radi na tri različite generacije uređaja, koje će u prodaju biti pušteni u različito vreme.
Kako je ranije ove godine pisao The Verge, Facebook radi na pametnom satu koji bi trebalo da ima "prednju" kameru na ekranu i još jednu zadnju sa autofokusom, koja će moći da snima u rezoluciji 1080p. Uređaj bi trebalo da ima merač pulsa i LTE tehnologiju, što su opcije koji bi mogle da se nađu na sva tri modela.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.