"Facebook za oči" stiže sledeće godine

   ≫ 
  • 0

Kompanija Facebook udružila je snage sa proizvođačem Ray-Ban naočara kako bi zajedno razvili pametne naočare koje će korisnicima omogućiti da, uz pomoć aplikacije, budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima.

Osnivač najveće društvene mreže na svetu, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom "EssilorLuxottica SA", najvećim svetskim proizvođačem naočara. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brendaRay-Ban, javlja Blumberg.

Dve kompanije ulaze na teren na kojem su već prisutne Intelove Vaunt naočare, kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je suočen sa brojnim primedbama zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a bilo je kritika i na račun dizajna.

Facebookove pametne naočare omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namenjenih komunikaciji. Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality - AR) i uređaje koji mogu da se nose je ogromno među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealne za to, prenosi RTS.

Karakteristike, detalji i cena budućeg "Facebooka za oči" biće poznati uoči predstavljanja koje je planirano za sledeću godinu.

Video: U toku je 4. industrijska revolucija! Evo šta to znači

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA