Kompanija Facebook udružila je snage sa proizvođačem Ray-Ban naočara kako bi zajedno razvili pametne naočare koje će korisnicima omogućiti da, uz pomoć aplikacije, budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima.
Osnivač najveće društvene mreže na svetu, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom "EssilorLuxottica SA", najvećim svetskim proizvođačem naočara. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brendaRay-Ban, javlja Blumberg.
Dve kompanije ulaze na teren na kojem su već prisutne Intelove Vaunt naočare, kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je suočen sa brojnim primedbama zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a bilo je kritika i na račun dizajna.
Facebookove pametne naočare omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namenjenih komunikaciji. Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality - AR) i uređaje koji mogu da se nose je ogromno među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealne za to, prenosi RTS.
Karakteristike, detalji i cena budućeg "Facebooka za oči" biće poznati uoči predstavljanja koje je planirano za sledeću godinu.
Video: U toku je 4. industrijska revolucija! Evo šta to znači
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.